Gå til innhold

ang penger

Anbefalte innlegg

Skrevet

mamma og pappa gir oss 10 000 pluss at de betaler brudekjolen min og undertøyet. Så tilsammen får vi ca 15 000,- av dem.

Men vi har ikke hørt noe fra foreldrene til samboer, hadde jo vært litt kjekt å vite hvor mye vi får mener nå jeg da. Men det er jo frekt å spørre også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint at dere får penger av foreldrene dine,men tror du ikke dine svigerforeldre hadde tilbudt dere penger hvis de har tenkt å gi dere noe? Vi skal betale alt selv. Vi har vært samboere i 15 år så jeg synes ikke jeg kan kreve penger av mine foreldre til det. Men det er meg da. Kan du ikke spørre din samboer om han kan spørre da? Er jo tross alt hans foreldre.

Skrevet

Vi betaler også alt selv. Er det sikre på at dere får penger da? Jeg ville kanskje innstilt meg på at vi ikke hadde fått noe iallefall. Ikke alle som har råd til det.

Skrevet

Hovedinnlegger:

Hei! Tror jeg ville bare ha spurt dem, helt naturlig det. Så har dere det ut av verden :). Trenger ikke være han som skal spørre, i og med at det er hans foreldre, du blir jo endel av familien.

Syns ikke det er noe galt i å spørre :)

Skrevet

de er veldig sånn at det skal være likt da. Bestandig til jul og sånn så ringer svigermor til mamma og spør liksom hva de skal gi og så gir de noen lunde samme sum da.

så det er litt merkelig. de har ikke spurt hva vi ønsker oss i gave heller....så jeg forstår ikke helt jeg. Håper ikke de kjøper noe dyrt teit noe som vi egentlig ikke ønsker oss...

de pengene vi får av mamma og pappa er gaven fra dem, men vi får det til å bruke det på byllupsfesten.

svigers er litt "treige", noen som irriterer meg nå når jeg er så aktiv med planlegginga her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...