MAJA-67 Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Lille Oscar på snart 5 måneder har begynt å få litt grøt (maisgrøt fra Nestle). Han har imidlertid en del utslett og nå har jeg lest at det er enkelte som har fått utslett av denne grøten. Hva er det dere har begynt med? I tillegg har han de siste dagene fått litt middag (grønnsaksmos). Jeg blir litt forvirra av dette med maten. Skal jeg gi ham mat, eller skal jeg vente til han blir 6 måneder? Syntes det hadde vært fint om han begynte å sove hele natta, men foreløpig har det ikke hjulpet. Jeg har begynt å legge ham ca. kl. 19 og det går kjempebra, men mat vil han ha ca. hver 3. time. Så var det dette med den avvenninga da. Vil gjerne høre deres synspunkter og erfaringer. Skal på helsestasjon i morgen og skal spørre der også.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 HVis han legger på seg og virker fornøyd er det ingen grunn til å begynne med fast føde før han er 6 mnd.
eddi Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Det tar jo en måneds tid før de venner seg til fast føde, så jeg har begynt nå- og lillevennen er 5 mnd om noen dager!
♥Snulder Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 Leah brukte lang tid før hun var vant til å gape og svelge! Begynte også da hun var rundt 5 mnd. Nå er hun 7,5 og sluker alt hun kommer over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå