Gå til innhold

Hormoner eller bare frekk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så trist å lese masse innlegg her inne der folk svarer frekt, angriper deg og selvfølgelig signerer med ANONYM.

Når jeg leser gjennom enkelte tråder så finner jeg svar som ikke hører hjemme på slike forum som er relatert til svangerskapet.

Noen ganger lurer jeg på om det er en psykopat som er ute etter å bare messe opp stemningen for å ha noe å gjøre på.

Andre ganger tenker jeg at det er mange menn som legger ut rare spørsmål om forskjellige ting.

Syns uansett at man skal være snille med hverandre og heller støtte hverandre enn å rakke ned og si stygge ting som sårer.

Greit at man er uenig noen ganger, men hva med å være konstruktiv?

Ikke skrive "du tenker jo som en idiot" eller "er du rikitg klok du" og lignende.

Vi som er her inne er i samme båt (iallfall de aller fleste - utenom de som bare er her for å drive dank).

Kardemommeloven er jo så fin :)

Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill.....

Takk for at du leste :) Ønsker deg en god dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, du er en sommersol:)

helt enig med deg! meninger kan utveksles uten frekke og såre kommentarer!

hmmm, leste noen sinnsykt frekke innlegg her på bim igår... tenkte med det samme at det er noen som har andre problemer som de ikke får utløp for ellers.

men ikke vet jeg, unødvendig er det iallefall!!

god dag til deg også:0)

Skrevet

Ja, det er så unødvendig. Men er nok som du sier: Folk som har problemer som ikke får utløp for det andre steder.

Men det er heldigvis mange kjekke og snille også :D

Skrevet

Satt akkurat å tenkte det samme. Jeg kan tydeligvis ikke være redd for å bli klipt opp uten at jeg er slem med de som er omskjært! Så for meg dette som er koselig forum hvor man kan bli kjent med og diskutere ting med andre gravide, men fortsetter drittslenging til alle og personangrepene (Åååhun der viser puppene ass, hun blir en dårlig mor, åååå hun der røyka i går ass jeg ringer barnevernet) så gidder jeg ikke å taste her mer....

Skrevet

Tror det blir et resultat av at folk kan signere med anonym overalt.

Hørte at på skravlesiden så var det masse drittslenging. Men jeg er aldri der inne, så kan ikke forholde meg til det :)

Men bruker dette forumet lite nå. Har funnet noen som er så mye bedre og der folk er snille og gode mot hverandre :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...