Gå til innhold

hvis far skal få 100 % omsorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

da må det virkelig være skjellig grunn til det ikke sant???? Han kan ikke få det uten videre, da må vel mor være uegnet til å ta omsorgen? Her mener han nemlig at siden jeg er student så har han stor sjans får å få omsorgen. uff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. neida, han kan ikke få den bare fordi du er stundetn. Må nok ha noe mer på deg for å få 100% samvær.

Dersom din sønn får det han trenger av kjærlighet og omsorg, stimuli og dagligdagse ting som klær og mat.. Da har han det fint hos deg.

Mulig han kan få 50/50 ved en rettssak, men ikke noe mer dersom du er en skikket mor :)

Skrevet

Skulle bare si at ingen domstol kan dømme 50-50.

Kun en som får hovedomsorgen!

Meste de kan dømme er 60-40%, men det skal myyyye til!

Hvis dere er sånn som ikke kommer overens overhode skal du ikke bekjymre deg!!(De lar ikke ett barn bo to faste steder så lenge ingenting fungerer mellom foreldrene)

Han får "vanlig samvær"! Ikke noe mer:)

Skrevet

er du sikker? puh*

Skrevet

VELDIG sikker! Med mindre dere har vært gift..Hvordan det er med samboerskap vet jeg ikke.

Jeg selv har vært alene siden jeg var gravid!

Skrevet

flytta fra han når jeg var fem mnd på vei. var samboere.

Skrevet

He he, all slags rare ting folk kan få for seg. At du er student er IKKE noe argument for å få 100% omsorg.

Slapp helt av du, og kos deg med barnet deres :)

Skrevet

Om en har vært gift eller ikke spiller da ingen rolle.

Fedre er da like mye fedre om en er gift, samboende, særboende eller ikke kjærester i det hele tatt.

Skrevet

Stakkars deg..unger skal ha begge foreldrene like mye..det er normalt.

tror mange hær aldri skulle vært mødre hvis dere ikke ser ansvaret livet ut for barna.

Skrevet

Til den siste kommentaren her:

Du? Lær deg å stave før du snakker dritt om folk. Tar ikke deg seriøst når du ikke kan skrive "her" engang. Kom ikke her og snakk om hvem som bør være mødre eller ikke, det kan hverken du eller andre si noe om.

Skrevet

pappan til jenta mi å trua m det tullet der. jeg har en advokat i familien å han sa det ikke er sjans i havet! det er bare noe han innbiller seg å sier for å gjøre livet ditt surt! kos deg m gullet ditt du å drit i pappan å hva de frekke her sier! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...