Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Trenger forslag til hyggelige ting vi kan fylle dagen med. Skal invitere besteforeldre, oldeforeldre søsken og deres barn, blir ca 25 stk hvis alle kommer. Det blir middag og kaker. Skal vise en film fra pittis var født og fram til i dag Skal holde tale Skal gi fadderne sine "forliktelser"(som vi finner på, et litt humoristisk innslag ang oppfølging av pittis gjennom livet) Neppe noe synging, men musikk i bakgrunnen. Har dere noen gode forslag til noe hyggelig/rørende/trivelig/artig/mosomt man kan finne på/gjøre på den store dagen? Forslag mottas med takk!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Jeg syns egentlig det høres ut som du har nok planer. Av egne erfaringer syns jeg det er best med minst mulig opplegg på slike dager for folk syns det er greit nok å bare sitte å prate sammen og slikt.
EllenAA Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Hei! Enig med hun over. Det trengs egentlig ikke så mye opplegg, så du har helt sikkert nok. Et lite tips kommer likevel her: Vi hadde dåp for vår lille prins i januar. Isteden for at jeg eller min mann åpnet alle gavene med en gang, så lot vi vår datter og ei annen jente i selskapet få åpne dem. De tok annenhver presang hver. Det var stas, for da fikk de en oppgave. Babyen klarte jo ikke dette selv, så da måtte de som var store trå til! Da ble dette liksom også en del av "underholdningen". Og hver gave ble studert nøye, og vist fram.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Jippi... nesten som jul!!! Det skal vi også gjøre!!! Ellers ville jeg holdt en søt tale for faddere/vitner og vise film var en god ide!!! ( ikke fra selve fødselen håper jeg???) går jo ann å lage en sang, men virket ikke som du hadde så lyst til det =) Syns opplegg er bra jeg, særlig dersom du innviterer mange som ikke kjenner hverandre og dere ikke har noen sermoni først.. Med litt opplegg i begynnelsen er det også lettere for folk å vite nåe man skal runde av liksom.. ikke mere underholdning, da holder dem ut ca 1 time etter kaker vil jeg tro.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå