Gå til innhold

Noen andre med tenåringsbarn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn som er blitt tenåringer! En gutt som blir 16 år i september og ei jente som ble 13 i april.

Morsom og TRAVEL tid i oppveksten det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ei jente på 13! Siste måneden på barneskolen akkurat nå. Hun er gørr lei av skolen, gleder seg til ferien. Pliktoppfyllende, trenger ikke å mase på henne med leksene osv, men etter min smak sitter hun pladask foran TVen på ettermiddagene litt for mye.

Hun er ikke fullt så åpen som hun alltid har vært. Man må liksom dra ting ut av henne. Hver gang jeg spør, så er alt greit. Ingenting å fortelle om, liksom.

Veldig kjælen fremdeles, viktig med nattakos og sang før hun legger seg - er ikke blitt for stor til det.

Hun er nok veldig spent på overgangen til ny skole, nye klassekamerater osv. Og det er vi også - krysser fingrene for at hun får noen skikkelig gode nye venner i tillegg til de gamle.

Skrevet

Ja, da er vi i samme situasjon! =o)

Ei knakende blid og kjekk jente, som har gått fra å være ei skravle/bråkebøtte til sympatisk og voksen. (jaja, ikke alltid da...hehe)

Er lidenskapelig opptatt av hester, og er for tiden på utkikk etter en ponny som ho kan delta på stevner med. Var og såg på en i Oslo nettopp, men det var ikke drømmehesten likevel så da var det bare å loffe seg hjemover 60 mil, med tom hestehenger... (Hva gjør man ikke for de barna?`)

Ellers venter ny skole og nye klassekamerater for ho også.. Det blir utrolig spennende, både for henne og oss! =o)

Skrevet

Jeg har også tenåringer i huset.

En gutt på 14 og en på 12 ( ok, vet at 13 er tenåringstallet..men..en 12 åringen har ofte like mye hormoner:)))

Så en og en halv da kanskje :)

Her har vi to veldig forskjellig personer. En som ikke er med på noen ting, men som ikke klager av den grunn.

Og en som er med på "alt", dvs, fotball, korps, 4h. Da går mesteparten av uka for han da :)

Skrevet

Jeg har en datter på 16. Ikke alltid like morsomt nei...! Mye hormoner ute å går her også..

Skrevet

Har en mannlig?hormonbombe på snart 14:-) er heftig og litt morsomt også innimellom med alle disse utfordringene...

Skrevet

Jepp, vi har fått en ungdom i huset ja hehe og de to andre jentene kommer tett på ettersom de blir 12 og 13 i år. Hormonfulle som få og eldste tror ho er sjefen over alle sjefer hehe

Skrevet

3 stykker, har jeg.

Ei paa 14, og ei paa 17 (snart 18), og en gutt som er 19 (snart 20).

Jenta paa 17 er den som har gitt meg flest graa haar, men det begynner aa bli bedre naa ettersom hun har blitt litt mer voksen.

=)

Skrevet

Joda har en tenåring i hus jeg også. En 17 åring (snart 18). Det er nok med utfordringer med tenåringsbarn ja. hehe.

Skrevet

Jeg har ei datter som blir 14 i aug. Stille og rolig jente. Kan nok ha humørsvingninger i blant, men det går mest utover søsteren på 10. Blir nok noe annet når 10 åringen blir tenåring tenker jeg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...