Gå til innhold

EN LITEN OVERSIKT OVER HVEM VI ER HER INNE...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 30...Har ei datter på 7 år.Vi bor i Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente, 30 år, bor i Telemark, tre barn fra 0-5 år.

Skrevet

Hei!

Er 35 år og har to gutter på 6 år og 1 1/2 år. Bor i Rogaland

Skrevet

Jer er 29 år. Har en gutt på 5 år og en gutt på 6 mnd. Kunne ha hatt ei jente på 2 år men hun døde. Jeg bor i Bodø

Skrevet

Jeg er mann på 47, har gutt på 8 og jente på 13. Bor i Oslo, jobber i media. 8-åringen spiller fotball og saxofon i korps, 13-åringen rir og spiller trompet.

Skrevet

Jeg er ei jente på 25, har ei jente som fylte 5 år i dag:-) Vi bor i Oppland.

Skrevet

er en 25 år gammel jente fra telemark Har en Jente på 6 år, gutt på 5 og en liten baby på 3 mnd:-) men samme mann forresten!!! ;-)

Skrevet

Lillegutt er snart 3 år, vi får ei lita jente om 4 måneder og jeg og sambo er 27. Stavanger her forresten.......

Skrevet

Jeg er 30 år gammel og fra et lite sted rett utenfor Ålesund. Har fire barn på 15 år, 13 år, 4 år og en liten en på snart 10 mnd.

Skrevet

Jente, 31 år. Har jente på 12 år, gutter på 8,5 år. 2,5 år og 19 mnd.

Vi bor i Hedmark.

Skrevet

Jente 23 ( om 2 uker) har en datter på 3år. Buskerud

Skrevet

Jente på 32 år, mamma til Hanna som er 4 om et par mnd og Aurora som er 9 mnd:) Bor på Helgelandskysten:)

Skrevet

Trønderjente.Gift. 2 gutter på 5,5 og 2,5 år. Fant denne siden i kveld,så jeg håper det blir flere etterhvert!

Skrevet

Kvinne på 31 år som bor i Bodø med mann og to barn på 4 år og på snart 9 mnd.

Skrevet

jente fra telemark på 24 år(25 i år).Gift. Har to gutter på6,5 år og 4,5 år. Er gravid med nr 3 (jente?:)med termin 7 juli.

Skrevet

er ei alenemor til ei på snart 6 år og ein på 10 mnd..:)..fra Bømlo i Hordaland..:)

Skrevet

Jeg er 33 år.Har en gutt på 11 år, og ei jente på 5 år.Vi bor i Hammerfest.

Skrevet

Hei, så artig - har nettopp oppdaget siden :) Fine sider, håper det blir bra aktivitet her også. Er 33 og har en jente som nettopp har fylt 3 år. Har jente nr 2 foreløpig i magen...

Skrevet

Jente på 25 år, gift og mamma til to små gutter, en på straks 21 mnd og en på 3,5 år. Bor på vestlandet.

Skrevet

Rekker hånden i været.

Jeg er 26, snart 27 år gammel og bor i Bergen sammen med en gutt på 5 1/2 år.

Skrevet

hurra!!! nå ble jeg glad.... Har begynt å bli litt "lei" db, siden ungene mine begynner å bli litt store. Har kuttet en del ned der, blir litt vel mye grøt, skrikende spebarn, er det for varmt/kaldt ute, amming, hvor mye veier babyen osv.... Skal tipse om siden her til de med større barn!!

Jeg er 30 år, har tre jenter på 2, 5 1/2 og 7 år. Bor i Oppland. Gift med en sjømann. Jobber på sykehuset.

Skrevet

Måtte inn å titte da =)

31 år samboer og en datter på 4 mnd =)

Skrevet

Trønderjente bosatt i Sogn og Fjordane..

Gift, to barn - en gutt på 3 år og ei jente på 2,5 mnd..

Skrevet

27 bosatt i akershus.barna er 2,5 4,5 og snart 7

Skrevet

Hei hei

Jeg er en jente på 26 år fra Voss. To små, ei jente på 4 1/2 (veldig viktig med det halve) år, og en gutt som blir to år i morgen, en god mann og en fantastisk au pair:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...