Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Jammen dette var inspirerende lesing ble kjempe kåt jeg ;-) Godt jeg har en trylle stav på lur da... Skulle gjerne hadt en sjikkelig deilig kuk nå mn mn..Får greie meg sjøl å fantasere om å bli knullet av en deilig mann å slikket av en jente mmmmmmmmm det er godt det;-)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 I kveld har jeg ikke hatt behov for å lese noe.... Jeg er kåt nok!! Sitter i bare bokseren og har en stor kul på den.... Frua har lagt seg alt......så da sitter jeg her da, med en skikkelig hard en!!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Hehe ja da skulle du ha vert her så hadde nok den hvelsen gidd seg temmelig kjapt tenker jeg;-)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Jeg lirker ut den hevelsen din jeg...Legger leppene mykt og godt rundt den og fører munnen min helt mot roten,mmmm.. Tungen leker lett på hevelsen din mens munnen glir oppover og nedover,oppover og nedover... Du tar meg på brystvortene og ruller de mellom fingertuppene dine,det tenner meg slik at jeg kjenner meg varm og opphisset! Trenger nok litt hjelp jeg og med min egen "hevelse",svulmer opp nedentil av ren nytelse.... Få kjenne hevelsen din!Nå!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 Flere som er kåte her? hehe ;-) Deilig det jeg må nok kose meg i kv og.. Er bare så kjedelig å være alene når en er så kåt...:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå