Gå til innhold

Håper og komme med her


#Aurora har tre gutter#

Anbefalte innlegg

Håper og håper..meldte meg inni januar men der ble det ikke noe nei.Er i min 10pp nå og viss den sitter så er termin rundt 6mars..spennede ja.Er kun på dag 2 i syklusen..hehe tidlig ute her ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra vi er fler ;)

Håper det sitter for dere denne gangen! Selv har jeg EL ca. 8. juni og drar bort i 2 uker alene med sønnen og en av hundene, så det blir bare den sjansen, vi krysser fingrene! Det satt på EL-dagen sist ihvertfall! Håpe, håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom fra desemberklubben, Lykke til AURORA! Fint navn forresten, hvis vi får jente skal hun hete det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe da er det to jenter som får det navnet...det er jente navnet mitt også viss jeg får jente en gang i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha termin 5 mars i følge terminkalkulatoren her, jeg håper jeg er gravid, har merket ømme bryster og ekstrem tretthet, men kanskje jeg bare har så lyst på barn at jeg innbiller meg dette? Jeg har ikke lyst til å tro for mye vis jeg skulle bli skuffet. Vis jeg er dravid så er jeg i uke 3 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg ble gravid med nr 1 merket jeg noen endriner 2 uker før jeg ventet mensen. jeg fikk ømme bryster, så ømme at jeg kunne ikke ligge på magen, hadde store problemer med å tørke meg etter en dysj.

 

mulig det er innbildning, mulig du er gravid, det vil vise seg sikkert om ca 2 uker. lykke til. selv krysser jeg fingrene for at jeg får problemer med å tørke meg etter dysjen om 1 uke. (har forhåpentligvis el da, men dette er første periode uten prevansjon så jeg kjenner ikke syklusen min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...