Gå til innhold

Nytt treff for aug/sept/okt jentene


nick_353007

Anbefalte innlegg

Torsdag 8.juni kl 19.00 i 2.etg på Ristorantino Italiano, Nordregate 4 (tlf 73 52 62 42).Ligger på skrå overfor Merkursenteret.

Håper det kommer mange også denne gangen!

Sist var vi 10 stk, og det var så koslig:-)

Ønsker nye jenter velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søren og! Jeg er i Oslo på miniferie akkurat da:( Men etterpå skal jeg være i Trondheim hele sommeren, satser på å dukke opp da!

 

Kos dere på Ristorantino -god mat!!!! Mmmm... Vann i munnen ved tanke på pasta all´arrabiata...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer:)

Gleder meg til å komme meg litt ut siden jeg nå er sykmeldt og er for det meste hjemme for å ta det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg også:o) Så sant det ikke kommer noe i veien, men det tror jeg ikke at det gjør....

 

Sees da jenter:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Eg kjem og. Gler meg masse te å treffa deko alle att :) Slit litt med form og søvn for tide, men e alltid godt å komma seg litt ut :)

 

Snakkast.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja da kan jeg endelig være med! Har ikke vært med på to eller tre ganger nå dessverre. Er ferdig med eksamen 8.juni så da kan jeg slappe av litt igjen. Mulig jeg må innom eksamensfesten samme kvelden, men kan vel få med meg begge deler! Maten er god ja. Det kan jeg bekrefte. Spiste pasta del mar en gang der eller noe sånt med blåskjell. Nam, nam. Vi ses! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kommer oxo! blir koslig som vanli det vettu:) nå må det komme flere fra oktoberklubben synes jeg:) snakkes alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg håper virkelig jeg er i form til å komme på torsdag! Det hadde vært gøy å møte andre mede kul på magen også. Det er ingen jeg kjenner som har termin i oktober. Håper vi ses på torsdag!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg kunne komme men nå har det plutselig kommet noe i veien....Men jeg vil prøve igjen på juli. Da har jeg tid og fri, kan gjerne treffes først på dagen også!!! Kos dere i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...