Gå til innhold

Gutten min på 12 mnd begynte for ca ei og ei halv uke ca til dagmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det gikk kjempebra de første dagene.Han smilte og lo og var nysgjerrig på de andre barna.

Plutselig for et par dager siden ble han sutrete og ville ingenting.Kanskje han plutselig er klar over at han er på en fremmed plass ?Han vil ikke gjøre noe ute og dagmamman må sitte med han i fanget.Noen som har opplevd dette?

Vil jo at gutten skal trives når jeg er på jobb så jeg håper at han blir trygg etter hvert!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette er ingen trøst, men vi har opplevd nesten noe av det samme. Den første uka da vi hadde tilvenning, gikk det ganske fint, hun gråt når jeg dro, men sluttet etter 15-20 min.... Resten av dagene gikk fint. Så, etter 1,5 uke, begynte hun å gåte hele formiddagene, ville bare være på fanget, var irritert og sjalu på de andre barna, ville ikke spise.... Det gikk fint på ettermiddagen. En og annen dag gikk det greit, men stort sett gråt hun. Da vi begynte på den sjette uka, sa dagmamma at hun ikke følte hun hadde kapasitet til å ha henne siden hun krevde ALL oppmerksomheten hennes (har to dagbarn til) Så da måtte vi slutte der.... Må muligens si opp jobben min i sommer, er jo umulig å finne en dagmamma på så kort varsel.

Aner ikke hvorfor det gikk så dårlig hos dagmamma, jenta mi er veldig sosial og vandt med å være sammen med andre voksne og barn. Hun er til vanlig veldig tillitsfull. Hun er utrolig sta, da, og har "elefanthukommelse", er vanskelig å avlede om det er noe hun synes er leit.

Håper det går bra for dere, jeg har ingen råd, for dette er desidert det vanskeligste vi har vært med på etter hun ble født. Det er så vondt å tenke på at de gråter og ikke vi kan trøste...

Krysser fingrene for at det går bra!

Skrevet

takk for svar:)

Min er også glad i folk og er ganske sosial til vanlig så får håpe at han bare trenger litt tid på seg..

Skrevet

Tror egentlig at det er alderen heller, Kaia har vaert i bhg i mer enn et halvt aar naa, og er begynt noe med det samme... Mammadaltperioden slaar til!

Skrevet

Ja ,sikkert hehe og jeg ammer også enda så han er helt vill når jeg kommer hjem stakkars!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...