Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Nå om dagen minst mulig Men vi har vært ute og spist sammen. Ellers treffes vi når det er aktiviteter som barna er med på. Og vi tilbrakte noen timer sammen 17. mai. Det er rart, for jeg har ikke følelser for ham på noe som helst måte. Jeg må forholde meg til ham som far til barna, og det går greit. Men han kunne like gjerne vært en fremmed. Vi har ingenting å snakke om.
mamman&andrea Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Vi gikk sammen ganske ofte det første halveåret av jenta vår sitt liv. Men så ble det litt turbulent når jeg var klar for å gå videre (det ble slutt før jeg i det hele tatt ble gravid) og han helst ville ha meg. Prøver å ordna opp nå, men det er ikke så lett. Får krysse fingrene for at det ordner seg med tiden.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Vi har ikke noe omgang sammen, han takler det ikke. Vi feiret 17. mai sammen første året, men var visst en lidelse for han. Han syns det var så trist (Han er ennå ikke over bruddet, og det er 2 år siden nå....) Han kom på ungene sine bursdager det første året etter bruddet også, men i fjor ville han ikke. Ei heller være sammen med oss i år på 17. mai.. Han får tilbudet, men velger å avslå. Så vi sees kun ved henting og bringing av barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå