Gå til innhold

Malønna_, Madre Mia og jeg er lykkelig!!


Ella&jeg

Anbefalte innlegg

Saa under presentasjonsrunda at dere alle bor i vestfold og at vi er rundt samme alder, tenkte kanskje det kunne vaere greit aa bli litt bedre kjent! jeg flytter til aasgaardstrand 13.august, kommer opprinnelig fra larvik og er snart 23.. dette er foerstemann - termin 14.januar.. jeg skal studere ved hive fra hoesten av, mens min sambo (25) skal jobbe+laere seg litt mer norsk (han er fra australia).. hvor i vestfold bor dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

Jeg er fra Sandefjord,er 23 år(blir 24 i sept.) Er gift og har en gutt på snart 2 år...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure litt på meg selv nå.. Glemmer masse:) Hvor skal dere føde? Jeg skal føde i Tønsberg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg har lyst til aa foede i toensberg, men jeg har jo ennaa ikke vaert i kontakt med lege/jordmor hjemme i norge, saa jeg vet ikke saa mye om det, for aa si det saann.. tenkte jeg skulle ringe legen min om et par uker for aa faa litt info foer jeg drar herfra. vi reiser fra australia 2.juli, og skal vaere 6 uker i soeroest asia - hjemme i norge 13.august. saa naar jeg kommer hjem vil jeg vaere ca uke 18.. hva driver du/mannen din med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiver meg på hos dere ;) Bor i Sandefjord, er 8 uker på vei med to jentetvillinger. Har termin 15.januar, men skal ha KS så legen tror det blir i desember,men forholder meg til termin jeg ;)

Er 34 år, gift og har en gutt på 10 år som er funksjonshemmed.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok være lurt å ringe legen ja.. Greit å få litt info.. Spennede med sørøst asia da. håper du slipper å bli dårlig.det er ikke noe gøy når en ikke kan slenge seg på senga...

Jeg er hjelpepleier og jobber på et sykehjem i Sandefjord,og mannen min jobber i Hafslund,selger alarmer til bedrofter ol...Hva driver dere med i australia da,studerer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg studerer - ferdig med mine siste eksamener og bachelor of business~financial management om fire uker. Sambo fullfoerte sin business administration i 2004, og jobbet i cadbury schweppes en stund etter det- jobber naa i en prosjektgruppe i ericsson til vi reiser herfra.. tanken er at vi begge skal ta master ved nhh fra hoesten 2007..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...