Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Hei. Er det noen som liker at typen deres koser med analåpning når dere har sex? Jeg liker at han gjør det samtidig som han slikker meg, men synes det er flaut å be om det. Andre med lignende erfarin?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Mange som liker det. Er ganske pirrende for den som slikker og har bare positive responser på det..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Jepp, pluss at jeg har gode erfaringer med å gjøre det på ham. Alle menn kan få utløsning, men ikke alle oppnår orgasme ved utløsning, dette gjør det enkelt. Samt at det er svært pirrende.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Han merker nok at du liker det Vi begynte også slik og det ble gradvis mer og mer. Til slutt var jeg ikke sjenert lengre og kunne vise at jeg faktisk likte det ganske godt. Nå har vi i tillegg vanlig analsex og begge nyter det!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Jeg synes det er digg å leke litt med anal åpningen enten mens jeg knuller eller slikker ei jente. Så hadde dama mi spurt om det hadde jeg bare syntes det hadde vært gøy. Hilsen Mann
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 det er jo (nesten) et"must" da:) kanon godt;)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #7 Skrevet 7. juni 2006 jeg tørr heller ikke spørre om det... men jeg syns det er helt utrollig godt...))) kommer nesten med en gang jeg da:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 Nei, liker det ikke, korkje jeg eller han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå