Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 I helgen hentet vi min samboers familiedåpskjole og den er så nydelig! Lang, cremefarget og med innfelte blonder og riktig så staselig, med underskjørt og greier. MEN, luen blir garantert for liten når Hannah skal døpes! Hun vil jo være 4 mnd og luen passer så vidt nå og nå er hun 2 mnd :-( Noen som vet om man får leid kun lue?? Eller noen andre gode forslag? Kanskje en liten blomsterkrans (juli/august), men den vil vel ikke sitte fast tenker jeg:-))) men hadde vært søtt da:-)
♥Snulder Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Jeg kjøpte dåpskole til jenta mi i en brudebutikk. Der hadde de leiekjoler og luer. Luene kunne kjøpes eller leies. Men det er utpå bygda hvor je bor da.....
♥Snulder Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 ...og mens jeg er i gang. Ei venninna bar datteren sin til dåpen med blondeskaut. Både kjolen og skautet hadde engelsk blonde, så det var veldig fint De hadde også en gammel familiekjole hvor lua ikke passet.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2006 Hmm..hadde vært litt søtt det da:-) Får sjekke litt rundt i babybutikkene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå