Gå til innhold

Vondt i magen


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Venter mitt første barn. Er i 6. uke. Har hatt en del vondt i magen, en gang en helt forferdelig "krampe", men har ikke blødd noe. Lurer på om noen andre har det sånn, om det er normalt?

Har ikke vært hos legen, men har time neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du:)

 

Jeg venter også mitt første barn i januar. Jeg har også hatt vondt i magen. Var til jordmor nå på fredagen så jeg spurte henne om det,men hun sa at det var helt vanlig og ingenting å bekymre seg over. Grunnet til at man får vondt i magen er at livmoren strekker seg.

 

Håper du ble litt mer beroliget av dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt vondt i magen. Strekninger på begge sider. Vært til legen og han sa at det var helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg..

 

det er heldigvis normalt å kjenne litt ubehag i magen og området rundt den nå..tenk på hvor mye som skjer der nede...

 

Men jeg vil anbefale deg å ringe lege eller jordmor hvis du er veeeeldig bekymret :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg hadde også vondt i magen. Kjentes ut som mensenkramper i flere dager. Trodde derfor at jeg ikke var gravid. Det har gått over nå, er 5 +1 på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har hatt grusomme smerter hver tredje time ca, men vi har tatt ultralyd i dag og alt OK! Jeg er nesten 7 uker, så vi så hjertet i dag, er lykkelig. Legen sa at smertene kom til å gå over, så ikke fortvil

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...