Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Har prøvd å lete etter g-punktet selv,men finner det ikke!Hva kan partneren gjøre?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har heller alfri funnet G-punktet. Jeg lurer egentlig på om det faktisk eksisterer overhodet. Virker som en urban myth.
Krimp Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 JEg tror nok g-punktet fins. MEn det er jammen ikke så lett å finne det. Noen ganger kjenner jeg det ekstra godt hvis jeg har fått en klitorisorgasme først. Og det er også stillingsavhengig.
vims-74 Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Jeg kan skrive under på at det finnes! For dere som lurer på hvor og hvordan, så er det noen lenker her: http://www.geocities.com/mygpunkt/ Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Jeg tror kanskje ikke at alle har det. Det finnes jo tennevis av forklaringer om hvordan man skal finne det, hvordan det kjennes ut, og hvilke stillinger og sånt... men finner det allikevel ikke. Derimot kan jeg få orgasme uten direkte stimulering av klitoris, men det er alllikvel den samme orgasmen...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 jeg får ikke g-punkt orgasme ved samleie, kun ved at sambo bruker dildo på meg mens jeg bruker et vibrerende egg på klitoris og når jeg da kjenner at jeg kommer strammer det slik at jeg får klitoris/g-punkt orgasme samtidig, kanondeilig
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #8 Skrevet 2. juni 2006 Det finnes!!! Believe you me... Treffer det kun med fingeren hos meg, ligger ut mot magen, hvis han "vinker" med fingeren inni deg. Fryktelig synd kun da, men da bruker man det hvertfall ikke opp!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #9 Skrevet 16. juli 2006 det finnes helt klart hos meg...men fant det ikke før jeg ble 30 år...sambo når det..bruker to fingre i en hentebevegelse...eller tar meg stående oppetter veggen...jeg spruter flere dl når det går...da renner det nedover lårene mine...kjempedeilig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå