Gå til innhold

Hei på dere :)


Snusmumriken*

Anbefalte innlegg

Melder meg inn her jeg!! Foreløpig termin er 6. februar :)

Håper det strømmer på med nye "medlemmer" her de nærmeste dagene og ukene :)

 

Kozelig å vite litt om hverandre da. Starter med en presentasjon av meg selv jeg...så håper jeg at dere andre følger etter :)

 

Litt om meg selv: Jente på 25 år, samboer med en fantastisk gutt som jeg har vært kjæreste med i 8 år. Bor i Bergen.

Venter vårt første barn. Har det siste halve året mistet en gang i SA og en gang i MA....så nå satser vi på at alle gode ting er 3...og at denne spiren klorer seg godt fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei :)

 

Hører til her inne jeg også :) Har termin 03. februar og var til legen i dag. ( Er 4+4) Skal ha tidlig UL for å sjekke at det ikke ligger i livmoren, men jeg tenker positivt og sier atdet gjør det ikke :)

 

Jeg er 23 år og har samboer. Vert sammen i 9 år og samboere de tre siste :) Og dette er vår første!! Er så lykkelig jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. derfor dette MÅ gå bra:) Og det gjør det jo :)

 

Vi skal få en koselig tid fremover her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg melder meg også inn her. Har termin 2. februar!! Gleder meg masse, første babyen (håper alt går bra)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Er gravid med førstemann, har termin rundt 5 feb. Krysser fingrene og håper jeg (og alle andre her inne) kommer forbi de magiske 12 ukene.

 

Er 23 år, fra Bergen, samboer/forlovet med verdens herligste mann.

 

Lykke til alle sammen, dette skal vi klare jenter!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen!!

 

Jeg testet positivt på testen idag. Foreløpig termin er 6 februar her også! Krysser fingrene for at alt går bra med oss alle.

 

Jeg er 32 år og er lykkelig gift med en fantastisk mann. vi venter nå vårt andre barn. Første fødte er nå 21 mnd. Bor på Østlandet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så mye @tuppa og velkommen inn hit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia dere:) fikk vite i går at æ e gravid. men vet enda ikke terminen..

e så nervøs for at d ikke stemmer.. oppdaget graviditeten me at æ hadde skikkelige mage smerter og i går mårrest begynnte æ å blø...

 

æ å samboeren min gleder oss men foreløpig så overskygge redselen alt... håper at alt går bra. dette er mitt andre men hannes første.

 

kos fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...