Gå til innhold

Erfaringer med kiropraktor


2jenterog1guttmennåerdslutt

Anbefalte innlegg

Har to barn og det yngste er nå 3 år. Sliter fremdeles veldig med bekkenet og har nå begynt hos kiropraktor. Han mener jeg har låsninger i bekkenet. Noen som har blitt behandlet hos kiropraktor?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest at man kan behandles for bekkenlåsning og bli bedre, men dette er bare noe jeg har lest! Lykke til!

 

Hvordan var du i svangerskapet? Hadde du store plager da? Siden du sliter med det så lenge etterpå? Høres ikke noe greit ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble behandlet av manuell terapeut ca 2 år etter datteren min var født, han knekte litt på bekkenet og masserte osv, men for meg hjalp det ingenting, alt han kom med av råd gjorde det bare verre, han skjønte rett og slett ikke hva problemet mitt var. Mitt problem var og er muskulært, går nå til Galgeberg fysikalske i Oslo og der har de bra peiling på bekken, ¨låsning også. Så mitt råd er å gå til noen som har peiling på bl.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er gravid i uke 21 og går til kiropraktor pga. bekkenløsning. Synes absolutt det hjelper. Kiropraktoren jeg går til nå er svært dyktig og har en del erfaring på å behandle bekkenløsning/låsning. Før gikk jeg til en annen kiropraktor, (har hatt problemer med stiv nakke) som igrunn ikke var brukbar. Derfor lønner det seg absolutt å undersøke en del før man eventuelt bestiller seg time til behandling; slik at du kan finne en behandler som er skikkelig profesjonell og som vet hva han gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Une Pune!

 

Var ganske ille under sv.skapet, men hos meg var det en vanskelig fødsel som gjorde det store utslaget. Hadde jo håpet det skulle gå over da, men har fremdeles vondt hver dag og tåler lite "sprell" før jeg kjenner det så alt for godt i bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...