Gå til innhold

Hallo Larvik!


♥maxen min♥

Anbefalte innlegg

Da prøver vi noe nytt så jeg har satt opp treff hjemme hos meg istedenfor at vi skal på cafe hver gang, sikkert litt kos det også!

 

Tenkte vi kunne ha et lite spleise treff også lager vi litt mat og koser oss! Har stor tv vi kan se lost på om det skulle friste for noen også!

 

Nå vet vel ikke alle hvor jeg bor, gidder ikke legge ut adressen her, men om vi kan møtes på butikken her nede, Rema 1000 v rundkjøringa på vei ut til Stavern, blir det mye enklere. Ellers er det bare å melde meg el Cecilie så får dere en veibeskrivelse!

 

Kommer ikke til å være så mye på nett i dag og i morgen, men skal prøve å stikke innom om noen lurer på noe. Ellers sender jeg en sms til dere også og sier fra!

 

Håper mange kan komme da, tror dette kan bli kjempe koselig!

 

Klems Randi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Høres veldig koselig ut,skal prøve på å komme.

Går så opp og ned med meg om dagen.. Er så liten tid igjen,jeg bare venter og venter. Og hormonene er ikke helt gode!

 

kos,kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, har ikke mobil nr ditt så jeg får liksom ikke tak i deg..men om du vil kan jeg møte deg på Rema 1000, så blir det litt enklere.

Kjempe koselig om du kan komme!

 

Er det bekkenet som ikke er helt bra eller? Håper det bedrer seg i alle fall!!!

 

Se om du får lagt igjen et svar her da vel, ellers er jeg utenfor butikken sånn ca 1830 i kveld!

 

Håper vi ses da, klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke bil i dag,bare en som ikke er så trygg å kjøre nå som jeg er gravid. Men jeg trenger jo ikke kjøre så fort.

Møter deg 1830 utenfor rema..

 

Mest humøret som ikke er helt bra,blir så treg på å komme meg ut da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg veldig godt! Skal prøve få deg i humør i løpet av kvelden vi! Kjempe koselig at du kommer en tur da! Ses 1830!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...