Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Hvor stor er man da? Jeg planlegger eksamen i begynnelsen av juni samtidig som bryllup neste år. Vi begynner prøvingen april, så om alt klaffer er jeg 3 mnd på vei på den tiden. Blir det for mye mas? Hadde dere mye kviser/veldig oppblåst mage/andre problemer på den tiden?
FruMamma med nr 2 Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Dette tror jeg er veldig individuelt. Kommer litt an på om du er mye syk osv. Jeg var ikke så mye syk i starten, men litt kvalm og trøtt.Men jeg fikk mage veeldig tidlig. Kviser fikk jeg ikke, men det har jeg aldri vært plaget med før heller. Det værste er kanskje hvis du blir i dårlig form. Trøtt, slapp, hormonell(hehe), kvalm og ikke greier å nyte den store dagen. Hvorfor ikke vente med prøvingen, eller ha bryllupet tidligere? Det kan jo bli sånn at det ikke klaffer når dere vil heller da. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Joda... men da passer ikk resten av planene. Vi har bare 6 mnd å få til prøvingen på. Etter det må vi vente tre år før vi kan prøve igjen. Økonomiske grunner. Da flytter jeg heller bryllupet. Men.. Det hadde vært koselig å ha det på sommeren!
FruMamma med nr 2 Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Ja, da er det bare å sette i gang med prøvingen snart:) Det er vanskelig å si hvordan ting blir. Noen blir ikke syke mens andre blir veldig syke. Men å bli gravid på første fosøk, er kanskje å være litt optimist? Kan jo hende du bare er 1 eller 2 mnd på vei også. De fleste vet jo ikke at de er gravide i starten heller.... Vanskelig dette:)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 28. mai 2006 #5 Skrevet 28. mai 2006 Det tok i underkant av 6 mnd fra vi begynte aa proeve til jeg ble gravid. Jeg var veldig daarlig i starten, kastet opp i 3 mnd.I tillegg var jeg veldig trett. Jeg fikk ogsaa tidlig mage og uren hud i ansiktet. Men ikke alle har samme opplevelse som meg...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 28. mai 2006 #6 Skrevet 28. mai 2006 Vi prøvde 12mnd før eg ble gravid denne gangen (tok bare 1 mnd sist da) Når eg skal gifte meg er eg 5mnd på vei,og er til nå frisk som en fisk:-) Håper det holder seg da...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #7 Skrevet 29. mai 2006 Jeg fikk mage som førstegangs når jeg var ca 14 uker på vei. Jeg var også sykmeldt for ekstrem kvalme i hele svangerskapet. Var ikke bedre før på slutten. Fikk masse kviser på ryggen! Selv om jeg ikke har kviser til vanlig. Så kunne/ville aldri gå med singlet som viste deler av skuldre/rygg. De kom allerede etter 5-6 uker på vei. Men umulig å si hvordan du vil reagere på graviditeten. En venninne av meg fikk bekkenløsning allerede tidlig så hun ble sykmeldt når hun var ca 2-3 mnd poå vei. Hun beveget seg, og gikk små små turer, men i sitt eget tempo. Så får håpe at du vil være i fin form, dersom du bestemmer deg for å gifte deg når du er gravid. Jeg skal gifte meg neste sommer, men tør ikke gamble på formen. Så blir jeg ikke gravid nå med det første så må vi ta et opphold med prøvingen. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #8 Skrevet 29. mai 2006 Jeg giftet meg for to uker siden og er nå i uke 17 så jeg var i uke 15 da og det var ikke noe problem i det hele tatt...men klart det er slitsomt samtidig som det er en dag du skal huske....Du får jo se an formen din..Men hos oss gikk det kjempe bra... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå