Gå til innhold

Nå er det ikke lenge igjen jenter!!!


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Da er snart mai en forbigått kapitell og juni kommer... Da er det ikke mer enn 1 måned så er juli-jentene igang! Spennende!!!

 

Hvordan er det med dere om dagen da??

 

Her er formen ok, begynner å kjenne at bekkenet ikke er helt normalt (altså, jeg tror det har begynt å løsne litt..), har litt halsbrann i ny og ne men ikke plaget av det.. Slitt litt med høy puls og nå er det blodtrykket sin tur til å tulle litt... (litt høyere undertrykk nå på siste kontroll). Er 50 % sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 Dager igjen her:) begynner å nærme seg med stormskritt nå ja.Formen min er kjempefin enda.Har ikke noe problemer utenom vondt i ryggen,men det hører vel med.Litt rart å tenke på hvor fort tiden faktisk har gått..Synes ikke det er lenge siden jeg sto med en positiv test i hånda,og nå er det litt over en mnd til hun er her:)Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden flakser avgårde. :) Har igjen 38 dager til ULtermin jeg da, og 18 (!) dager igjen til menstermin...

Formen er bra, har vært skikkelig forkjøla de siste dagene, og det har vært noe herk, tungt nok å puste fra før, om man ikke skal være potte tett i tillegg liksom.... Har vært veldig plaget med halsbrann i det siste, men det er vel i forbindelse med forkjølelsa. Har også litt antydning til bekkenløsning, men det kommer og går. Er bare sykmeldt 20%, blir vel det fram til permisjonen begynner. Ikke lenge igjen til det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her. skal på omvisning på føden idag og er begynt å få rimelig panikkangst for at magen er blitt så stor og babisen sparker meg i ribbebena. er lei av å stå op 14 x om natta for å tisse og er derfor blitt sykemeldt 50 % frem til permisjon. etter dagen idag er det bare 9 dager igjen på jobb for meg og det er kjempeskummelt. har hatt masse besøk av vennepar med barn og et vennepar har 4 barn i trassalderen, og det skaper grunn til panikk siden dette er vår første.

 

men mest av alt GLEDER vi oss til å få en myk og go baby og dulle med og se hvordan han/hun ser ut og hva han/hun skal hete og alt det spennende som følger med. håper bare på en lett fødsel.....

 

ps. ligger like under gj.snitt på symfysen, men er overbevist om at jeg får en kjempebaby på 8 kg. ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 58 dager igjen, men føler at tiden flyr! Blir 60% sykemeldt nå i juni, og skal gå slik frem til permisjonen begynner 5. juli. Det er godt med litt ekstra tid, for disse siste månedene skal det liksom skje så mye: kurs, ekstra kontroller, besøk og samtale på sykehuset, alt skal handles inn osv osv osv osv... :)

Ellers er formen ok, selv om jeg blir litt trøtt av å være mye våken på natta.. jeg er lys våken men trøtt i kroppen på samme tid, liksom. I natt har lille snupp viftet med tærne i ett sett, og dermed har jeg snudd meg fra side til side et utall ganger (egentlig litt koselig å tenke på også da). Halsbrannen plager meg litt, men jeg har vent meg til den og lar den bare være.

 

Jeg gleder meg helt utrolig til å få møte babyen vår, se hvordan hun ser ut, kjenne hvordan hun lukter og bare kjenne at hun er et spill levende lite menneske. Ååå... tenk den fantastiske følelsene når vi får barna våre opp på brystet første gang.. sukk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...