Gå til innhold

Treff i brumunddal!! se her!


mamma2006og2007

Anbefalte innlegg

Vi møtes i Husebyparken i Brumunddal : ONSDAG 31.MAI KL. 1300.

 

Velkommen!

 

Gi gjerne tilbakemelding om du kan komme! Kjett om det bare er jeg som møter opp:-) hehe. Noen som kan skrive vegforklaring??

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt å komme vet du, men dataen min er helt tullete så har ikke fått vært inne før nå... Men hvor ble det av alle de andre??? Var mange på linken på skravlesiden jo.

Veibeskrivelse til HUSEBYPARKEN i Br.dal.: Fra Hamar, kjør gamle E6, da du kommer til lyskrysset ved Shell stasjonen ( første lyskryss) tar du til venstre, og rett til venstre opp bakken ved bensinstasjonen. På toppen av bakken kjører dere rett fram, dvs hold til høyre, tror den heter Parkveien, 100 meter så er dere der.Ligger på høyre side.

 

Fra Moelev: Kjør E6 til brumunddal, ving opp mot sentrum, over brua. Ta første vei til høyre, rett fram til veien går opp til venstre. Da kommer du til den samme Shell stasjonen, opp bakken til venstre og rett fram så er dere der. dvs, hold høyre, hovedveien svinger til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med veibeskrivelse!! Håper det kommer noen til da!!

 

Velkommen folkens!!!!!!!!!!!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for veibeskrivelse! Jeg kommer hvis tulla tillater det. Hun er en del plaget med luft i magen og hvis hun har en "værstingdag" kan jeg bare glemme det. Hvis hun er i form, så kommer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har et koselig treff, jeg fant ut av det nå.

Vil gjerne være med en annen gang.

Sønnen min er blitt stor gutt da, men hyggelig for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fillern!!

Håper dere hadde et fint treff:)

Vi kom tusslende forbi husebyparken 30 min for sent....å da var det ingen der:( Ble en litt urolig natt på oss, så morgenen var noe amputert....men,men.

Kanksje neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at du kom sent, da! Vi ventet i 15 min, så ruslet vi. MEN vi kommer sikkert til å ha flere treff, så det er bare å slå til neste gang. Vi var tre stykker og hadde en kjempekoselig tur. Noen som har forslag til ny dato og eventuelt nytt sted (Br.dal/Moelv omegen), kanskje? (lag egen tråd på det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig dumt da Chevy og Trulte. Som det er forklart så gikk vi oss en god tur og hadde det hyggelig. Håper dere blir med neste gang og at det ikke blir for lenge til. Neste onsdag kan jeg ikke men kanskje vi kan ta det om 14 dager?? Og Chevy- om du kommer så tar jeg med største gutten også, så blir det flere store!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Dette så jeg nå. Men kan dere ikke ordne ett treff på hamar da?. Domkirkeodden eller noe. Har dere treff på onsdag eller torsdag tar jeg også med frøkna på 4 år sammen med velsegutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...