Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Problemet er at jeg har slitt med angst, og depresjoner i perioder, i flere år. Ble veldig mye værre under- og etter svangerskapet. Først nå, 1 etter fødsel, begynner jeg å bli meg selv igjen (selv om jeg fortsatt sliter litt). Men vi har veldig lyst på to tette, men jeg er livredd for å bli så dårlig igjen.. Går til samtaler hos legen min, som også er psykiater, og holder nå på å trappe ned cipralex, vil slutte med den dritten! Tror problemene vil forværres uansett hvor lenge jeg venter med å bli gravid.. Blir ikke frisk over natten.. Huff, det er så vanskelig.. Hadde vært gravid nå, hadde det ikke vært for den dårlige psyken min :-( Hva mener dere?? Hadde dere ventet, eller bare blitt ferdig med det?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Er vel ikke det svaret du ønsker, men hadde jeg vært deg ville jeg ikke tatt sjansen på flere barn i det hele tatt, men gjort mitt beste for å gi det barnet jeg allerede hadde en god oppvekst i stedet for å risikere ytterligere sykdom som kan komme til å gi barnet/barna en dårlig oppvekst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå