Gå til innhold

ammebh


25.nov.08 og 14.07.06

Anbefalte innlegg

Noen som har tips om bra og gode ammebh? Må vel snart kjøpe det, 7 uker igjen.

Husker å ha lest om ullammebh, men husker ikke hvor. Tips, tips :):):):)

Sleng gjerne med linker og priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte sist på Babyshop, var kjempe fornøyd med de. Kostet 299kr pr stk, er litt dyrt, men var absolutt verdt det. Der har de i masse farger, og ullammebh. Ellers har de på Lindex og, mye billigere der, men syntes ikke de var like bra, var tynnere stoff i de, og ikke så pene.

Får sikkert kjøpt gjennom nettet og, men jeg vet dessverre ikke hvor ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes triumph sine er kjempegode:) Ikke de vakreste, men det er ikke det viktigste når man ammer... Gi meg noe behagelig sier jeg da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

triumph er vel og dyrt, men jeg regna med en pris på 3-600 så 300 er overkommelig. Får stikke å ta en titt en dag :) Tusen takk for tisp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på spar kjøp har de billigste triumph bh-er (229 kg). kjøpte 1 sånn + 2 spar kjøp merket (de har fått veldig god omtale) og kostet bare 79 kg stk. men obs ikke kjøp med bøyle. det har blitt negativt omtalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant på Cubus, båre Triumph sine til den vanlige høye prisen, og Cubus' eget merke. De kostet bare 129,- og jeg synes de virket kjempegode. Hadde i svart og hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg så på ammebh på babyshop på internett, selger de ikke på nettet? Bor ikke ved noen av de utikkene, men kunne tenke meg en bh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de Triumph ammebh`er på www.sparkjop.no? Jeg finner dem ikke... Noen som vet hvordan Spar Kjøp sine ammebh`er er i størrelsene? Jeg er så usikker på hvilken str jeg skal kjøpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte 2 amme bh`er i forrige svangerksap...kostet jo så MYE over 300;- pr stk, og de var absolutt IKKE verdt det, de var ikke noe særlig gode! nå har jeg kjøpt i hennes&mauritz, mener de kostet 99,- og ser fra andre her at sparkjøp og cubus skal få besøk av meg....!! sist kjøpte jeg på cubus, men eneste BH jeg fant var de dyre....og ubrukelige....!! så sats på billige , og evt se senere om du vil invistere i noen dyre, men husk da å teste de, så du vet om de faktisk er gode også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...