Gå til innhold

Dere som bruker Reductil...


Amazed..♫ 01.02.2012 ♫

Anbefalte innlegg

..hvor lang tid gikk det før dere begynte å gå ned i vekt og hvor mange kilo gikk dere ned på det første brettet (de første 28 dagene)? Jeg har gått på det i to dager, og skal veie meg i morgen.. Spennende å se om det har hatt noen snarlig effekt!! I dag har jeg spist like mye til sammen som jeg har pleid å spise til ett måltid tidligere, så det lover jo godt. Snopelysten er der enda, og jeg har unnet meg litt, men har vert aktiv i mange timer i dag så det ser jeg ikke så mørkt på ;-) Hvilke bivirkninger har dere fått forresten? Så langt har jeg merket litt murrende hodepine, men ikke noe annet. Litt tørr i munnen kanskje, og mer energi enn vanlig! Noen som har kombinert astmamedisin og reductil her? Jeg bruker Symbicort og lurer på om det har noen betydning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har brukt reductil tidligere. Gikk ned elleve kilo på ca seks mnd., men da jeg sluttet føk jeg opp i vekt igjen. har slitt å kavet for å få i gang forbrenningen igjen, men det går seint.....

jeg anbefaler at du heller spiser normalt, hver 3. time og går turer.

det er for dyre tabl. og dessuten hjelper de bare når du går på dem.

jeg er nå gravid i uke 4 + 4, å er ganske fortvilet over hva jeg skal gjøre med vekten, har aldri vert så tung før:( kan jo ikke slanke meg nå.....

men men, kanskje tabl. har annerledes virkning på andre. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...