Gå til innhold

Dere som bruker Reductil...


Amazed..♫ 01.02.2012 ♫

Anbefalte innlegg

..hvor lang tid gikk det før dere begynte å gå ned i vekt og hvor mange kilo gikk dere ned på det første brettet (de første 28 dagene)? Jeg har gått på det i to dager, og skal veie meg i morgen.. Spennende å se om det har hatt noen snarlig effekt!! I dag har jeg spist like mye til sammen som jeg har pleid å spise til ett måltid tidligere, så det lover jo godt. Snopelysten er der enda, og jeg har unnet meg litt, men har vert aktiv i mange timer i dag så det ser jeg ikke så mørkt på ;-) Hvilke bivirkninger har dere fått forresten? Så langt har jeg merket litt murrende hodepine, men ikke noe annet. Litt tørr i munnen kanskje, og mer energi enn vanlig! Noen som har kombinert astmamedisin og reductil her? Jeg bruker Symbicort og lurer på om det har noen betydning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

jeg begynte å gå ned øyeblikkelig. gikk ned tre kilo første uken.

 

første pakken (28 dager, to brett) er jeg ferdig med i morgen, og vil tippe at resultatet vil stå på ca 8 kilo.

 

bivirkninger: hvis jeg spiser noe som er veldig søtt (kake feks) så slår pillene seg vrang. de neste dagene blir jeg ursulten... helt grusomt vondt... svimmelhet, og kvalme har også forekommet.

Jeg bruker astma medisin, men har ingen ide om det har noen innvirkning :-) legen har ikke sakt noe, men jeg har heller ikke spurt :-) lykke til på vekta!

 

 

ps, jeg veier meg hver dag jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, dette lover godt :-) Håper resultatet blir like bra her! Trener du i tillegg? Jeg veier 84 kg nå, og skal ned til 70, da er jeg nede på trivselsvekt. Jeg vet at dette forumet er 90+, men det er eneste plassen noen gidder å svare på Reductil spm så jeg vanker nå litt her jeg :-) Pleier også å veie meg hver morgen, men hadde ikke tid i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!

 

jeg tror ikke du skal forvente deg lignende resultater.... dem får du nok ikke! jeg veier en god del mer enn deg, så du må nok smøre deg med litt tolmodighet. jo mindre man har å ta av, jo lengre tid tar det. sånn er det bare! desverre!

 

men lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ok, men bare jeg får vekk de siste fem kiloene fra svangerskapet så skal jeg være fornøyd med det, og så får jeg jobbe hardt for de resterende ned til trivselsvekt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...