Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Min er akkurat 3 mnd. nå. Han løfter hodet litt når han ligger på magen, men ikke kjempelenge ad gangen. Synes det er ille å bli lagt på magen. Han er kjempesterk når vi holder han i bare hendene opp fra ryggleie til sittestilling, er helt rak. Han fokuserer og holder blikk kontakt lenge, og følger meg oss fra side til side, og han kjenner oss igjen og smiler når han ser oss. Og han snur seg fra rygg til siden.. Hva gjør deres små?
Gjest Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Min gjør nokså ca det samme som din..... Slå etter babygymen gjør han å...
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Tigergutt "prater" mye og har begynt å rope når han blir ivrig. Smiler stort sett når han er våken og har begynt å le med lyd. Har blikk-kontakt lange perioder om gangen, følger oss med øynene når vi beveger oss i rommet, griper lekene på babygymmen, snur seg fra mage til rygg og ligger lenge på magen mens han støtter seg på underarmene. Smiler et bredt smil hver gang vi har vært borte et øyeblikk og kommer tilbake, tror han etter hvert kjenner oss igjen.... En riktig sterk og kvikk liten tigergutt :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå