Gå til innhold

Brunlig utflod


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt bittelitt brunlig utflod de siste 2 dagene. Har også en del strekninger i magen, varierer litt hvor jeg kjenner strekningene, litt på hver side uten at det er noe vondt. Flere som har opplevd det samme? Er dette noe å bli bekymret over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt brunlig utflod, men ikke strekninger. Det var desverre ikke positivt i mitt tilfelle... Men det trenger absolutt ikke bety at noe er galt heller! Jeg ville likevel ha kontaktet lege for evnt henvisning til ultralyd hvis jeg var deg.

Massevis av lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet om ei som hadde det, og etter noen dager begynte hun å blø skikkelig...det endte med SA...

 

Får håpe det går bra i ditt tilfelle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en del brunlig utflod, såkalt spotting, av og til de siste ukene uten at det er noe spesielt i mitt tilfelle i alle fall. Men jeg går også sykemeldt for å ta det helt med ro for å prøve å berge den lille som er der inne. Har mistet før på grunn av stress i jobben...

 

Men selvfølgelig, det beste er å ta kontakt med legen og fortelle hvordan ståa er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til legen i dag! Så nå er jeg sykemeldt en uke i første omgang. Merker at det er mindre utflod når jeg tar det med ro! Så nå er det bare å krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi som er gravide kan få litt brunlig/ lys beige utflod..det kommer av hormonforandringene i kroppen og er ikke farlig..prøv å ikke bekymre deg! det er ikke for alle det går galt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...