Gå til innhold

Enkel brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss hos sorenskriver og ha en fest etterpå. Vil gjerne ha en lys, enkel brudekjole... På alle bryllups sidene på nettet er det bare avbildet skikkelige brudekjoler... Noen som kan hjelpe meg med noen sider der jeg kan finne enkle kjoler???

Håper noen kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.nixa.se/

Vil anbefale deg å se på selskapskjoler i steden for brudekjoler. De som jobber i salongene er flinke til å finne kjoler til den rette anledningen. Hvis du ikke ønsker en skikkelig brudekjole er det dumt å betale for det. Bare navnet gjør at den koster flere tusen kroner mer enn en selskapskjole.

Linken over har mange fine, lykke til :-))

Skrevet

Det er mange brudesalonger som har mer enn de tradisjonelle brudekjolene også. De fleste leier ut kjoler, hvis du ikke vil kjøpe.

Lykke til!

Skrevet

Det var en link her til NYDELIGE enkle brudekjoler i England. Miss Selfridges? Whistlers? Noe sånt.. Bla bakover..

Skrevet

monsoon.co.uk

hvis du svipper over til london med Norwegian blir det likevel fort billigere enn brudekjole

Skrevet

veit ikkje hvilke størrelse du har men jeg har en nydelig kjole til salgs..den er ny.. jeg skal gifte meg i august men ble gravid for noe månader siden så jeg måtte kjøpe meg en ny.. hvis du er interresert send meg da en mail.. da kan jeg sende deg bilder

[email protected]

Skrevet

eller med Ryanair, billetter ned i 1 kr!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...