glad_sol Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Vi skal gifte oss hos sorenskriver og ha en fest etterpå. Vil gjerne ha en lys, enkel brudekjole... På alle bryllups sidene på nettet er det bare avbildet skikkelige brudekjoler... Noen som kan hjelpe meg med noen sider der jeg kan finne enkle kjoler??? Håper noen kan hjelpe meg
AnnaLee Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 http://www.nixa.se/ Vil anbefale deg å se på selskapskjoler i steden for brudekjoler. De som jobber i salongene er flinke til å finne kjoler til den rette anledningen. Hvis du ikke ønsker en skikkelig brudekjole er det dumt å betale for det. Bare navnet gjør at den koster flere tusen kroner mer enn en selskapskjole. Linken over har mange fine, lykke til :-))
FruMamma med nr 2 Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Det er mange brudesalonger som har mer enn de tradisjonelle brudekjolene også. De fleste leier ut kjoler, hvis du ikke vil kjøpe. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Det var en link her til NYDELIGE enkle brudekjoler i England. Miss Selfridges? Whistlers? Noe sånt.. Bla bakover..
anaina Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 monsoon.co.uk hvis du svipper over til london med Norwegian blir det likevel fort billigere enn brudekjole
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 veit ikkje hvilke størrelse du har men jeg har en nydelig kjole til salgs..den er ny.. jeg skal gifte meg i august men ble gravid for noe månader siden så jeg måtte kjøpe meg en ny.. hvis du er interresert send meg da en mail.. da kan jeg sende deg bilder [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå