Gå til innhold

Ikke kåt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører og leser om alle som får ekstra lyst etter at de er blitt gravide. Har motsatt problem, og det er veldig frustrerende. Også for typen.... Jeg vil bare ikke, og nekter å sprike når jeg ikke har lyst. Er det dårlig gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ikke kåt så er det vel vanskelig å fa det til ?

Skrevet

Du er slettes ikke alene. Jeg har opplevd begge deler. Var overhode ikke kåt første halvdel av svangerskapet, men lysten har tatt seg opp etter hvert! Uansett så er begge deler normalt, både å ha lyst og ikke! Sånn er det bare, kjedelig men sant!

Skrevet

Kanskje du kan onanere han, slik at han ikke føler seg så avvist???

Skrevet

Det skrives veldig mye her inne om frustrasjoner pga manglende sexlyst enten hos ham eller henne i forbindelse med svangerskapet. Jeg tror det er viktig å tenke på at både menn og kvinner går gjennom mye når de venter barn. Jeg syns vi jenter må respektere mannen vår når han ikke har så mye lyst som før pga magen og den lille der inne. Jeg skjønner godt at det må være en turn-off at det ligger et lite menneske der inne i magen. Samtidig tror jeg nok at mennene våre forstår at vi ikke er så lystne lenger når hormonene raser, magen vokser, bekkenløsningen gir smerter, halsbrannen brenner osv. Det dreier seg om en omveltning som jo går over etter noen måneder! Det er ikke verdens undergang om vi ikke får sex hver dag som før!

Men tilbake til innlegget ditt. Det er ikke dårlig gjort å ikke ville ha sex når du overhodet ikke har lyst, men:

Har du prøvd å gjøre det selv om du i utgangspunktet ikke har lyst? Jeg mener, jeg har det som deg av og til mye pga "vondter" her og der i svangerskapet, og merker mange ganger at jeg vil hyle "nei" når han smyger seg inntil og begynner å beføle meg. Så slapper jeg av og lar ham komme til med fingre, tunge... mens jeg prøver å nyte og være imøtekommende. Sakte, men sikkert kommer lysten min også, for han vet jo så godt hvilke "knapper" han skal trykke på. :-) Det hele ender med et deilig samleie og mye kos etterpå. Jeg trenger mye kos!

vennlig hilsen

moden gravid

Skrevet

Du har jo alt en kan ønske seg. Her har jeg ikke blitt befølt eller slikketg på det jeg kan huske. Føler det går skikkelig ut over forholdet. Vært frustrert så lenge nå.

Hvor mange uker er du?-- her er det uke 37 nå, og jeg føler meg som en slags vandrende ku-ting med hodet festet, nedpress og masse kynnere. Så jeg vet ikke helt, men tiden fra påske og en mnd. fremover var tøff fordi han ble "impotent".

og en vet jo ikke hvilken tilstand det blir etter fødselen, er redd det skal ta lang tid å kome i form. Dessuten vil han bare en gang i uken, eller sjeldnere, uansett, så.....

annen svært moden gravid

Skrevet

Altså, her i huset er det hele tiden motsatt situasjon. Det er så klart ikke dårlig gjort av deg, men har selv erfaring av at det ikke nytter å snakke om det her hjemme, så jeg kan ikke komme med det evige "gode" rådet: å snakke om det.

Vte ikke hva jeg skal gjøre, kan ikke leve i fremtiden med sex en eller to ganger i mnd.

Skrevet

Takk for svar! Det er jo sant at jeg tenner etter lang tids jobbing fra han..... det er bare så vanskelig å komme igang når utgangspunktet er at man vil ha kroppen sin i fred...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...