Gå til innhold

Tidlig ul?


humørsvingningen

Anbefalte innlegg

Hvis jeg søker om tidlig ul, må jeg betale for det da?

Hadde en sa i desember, og er kjempenervøs nå.

Håper noen vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Vess du får rekvisisjon hos fastlegen din betale du ingenting!

Men vess du ikkje får det hos legen din, kan du bestille time sjøl....Trur det koste ca 800,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mistet og er gravid på nytt nå med termin 18.januar. Jeg har vært inne til ultralyd tidligere i forbindelse med abort, og nå sist fikk jeg beskjed om at jeg bare kunne ta kontakt med dem direkte når jeg ble gravid på nytt. Det gjorde jeg, så jeg skal til tidlig ultralyd tirsdag 06.06.- er veldig spent...Snakk med legen din om bekymringen din, slik at han kan henvise deg til tidlig ultralyd. Det er så betryggende å få det når man har vært igjennom det vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på tidlig ul i morgen(!!!), for hadde en sa tidligere i våres og vil nå forsikre meg om at alt er som det skal. Legen min viste stor forståelse for dette og skrev en henvisning med en gang. Aner ikke om jeg må betale for det, men tar med bankkortet for sikkerhets skyld. Tror ikke at jeg må betale for da jeg mistet (og hadde ul) måtte jeg ikke betale for det, og det er samme gyn jeg skal til nå...

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som får henvisning av legen må ikke betale.

Skal du ta en tidlig UL ellers er det masse private klinikker som gjør det. Men da koster det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...