Gå til innhold

November: Hvordan ligger det ann med tenner hos deres barn?


Hemi

Anbefalte innlegg

Har tvillinggutter og ingen av de har anntydning til å få tenner enda. De klør veldig, men det skjer ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lillegutten min har to tenner i midten nede:) fikk dem da han var 5,5 og 6 mnd. nå virker det som det er to til på vei ved siden av de to han har, så vi venter i spenning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klør veldig her også, men så langt ingen tenner å se!

Men de er nok ikke langt unna nå tror jeg.

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er i full gang med tenner..

De to nede kom med 2 dagers mellomrom da hun var såvidt 4mnd.. En mnd senere kom de 2 oppe... og nå har det jammen kommet en til nede.. Så her går det unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min fikk 2 tenner nede da han var 3,5 mnd han, og har den siste mnd plagdes veldig med et par oppe i munnen. Jeg ser/kjenner de men de har ikke brutt gjennom enda. Han klør og klør og sikler, men de kommer ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første tanna kom da han var 11 uker og 4 dager. Nr. 2 et par dager seinere. Nr. 3 og 4 da han akkurat var blitt 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er to spisse tannespisser som stikker ut at tannkjøttet til lillegutt og en til på vei. Alle 3 er huggtenner *grøss*. Har en liten vampyr jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tenner her eller ennå.

Men klør(gjort det iallefall 3 mnd nå) gneger på tutkoppen og sikler masse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

To tenner i underkjeven er i ferd med å bryte fram på gullet. Hun har vært veldig plaget med magen en uke i forkant i tillegg og vært slapp og grinete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Siden jeg svarte på dette spm sist har min lille fått flere.. Har 4 nede og 2 oppe. Ser de to på siden oppe, men de har ikke kommet ut enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja nå har det skjedd mye her siden sist. TV1 har snart 4 tenner. Han driver å får 3 samtidig nå. To oppe og en nede. TV2 har fått 2 nede og i dag oppdaget jeg at den ene fortannen oppe er på vei. Det tok sin tid, men nå har de begynt å poppe ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leo is 10 months now :) and he has 2 teeth below, 1 month inbetween each and now one of the top teeth are starting to come through :) its a month since his last tooth came, so it looks like he gets one once a month hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...