Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter at jeg ble gravid har jeg og samboeren min hadd sex mer og mer sjelden.. Noen ganger pga at jeg har vært sliten og ikke har hatt lyst, men jeg tror han også har mistet litt lysten..

Jeg synes det er veldig vanskelig å snakke med han om dette, for det var veldig bra før..

Å noe av det som gjør meg ekstra trist er at når vi først gjør det (ca en gang i uka) går det så for for han. Han holder i to minutter kanskje :-/..

Dette gjør meg så frustrert og lei meg at det har hendt mange ganger at jeg har begynt å gråte etter at der hele har vært over. Da må jeg finne på noe slik at han ikke tror at det er pga av han jeg gråter.

Heldigvis har vi det så fint sammen ellers! Ellers tror jeg faktisk at det hadde vært veldig vanskelig for meg..

Er det noen som kan gi meg noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si sexlivet mitt har vært akkurat som ditt.

Men etter jeg ble gravid har det tatt seg opp betraktelig...

En ting er sikkert at når dere har sex "bare" 1 gang i uka så kommer han fortere, men det betyr ikke at han ikke skal stimulere deg fordet.

er jo ikke han som skal ha all moroa.

Få han til å gjøre noe du liker.

Setter han seg på bakbena er det utrolig mye leketøy der ute som kan hjelpe deg i mål...

Skrevet

Kan prøve å komme med et lite tips, det er at han ronker seg selv de dagene dere ikke har sex, så holder han kanskje ut lenger under samleie???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...