Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Er selv sammen med en kurder, har en gutt på 1 år nå MEN forholdet er veldig vanskelig, mye krangling osv. Jeg har prøvd å gå fra han mange ganger men han nekter meg å gå. Han sier at hvis jeg går så skal han ødelegge livet mitt. Det jeg lurer på er - hvordan gjorde dere det slutt? - har han tatt ansvar for barnet etter at det ble slutt? - Har dere et bra forhold? -hvordan takklet han at du evt fikk ny kjæreste? Mange spørsmål, men jeg vil gjerne høre fra dere som har gått fra mannen eller omvendt. Velger å være anonym pga at jeg er på DIB ofte og vil ikke bli gjenkjennt nå.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Dette er egentlig ikke et svar på det du spør om, men jeg var i lignende situasjon. Kom over boka til dr. phil, førstehjelp til parforholdet. Vet det høres teit ut, men det er som om alt forandret seg. Man lærer andre hvordan de skal behandle en. Dette har jeg hørt mange ganger, men forsto ikke hvordan jeg skulle lære han å behandle meg bedre. Boka har funket for meg, utrolig mye. Den vil nok hjelpe om du velger å bryte med han også. Den gir deg en annen måte å se på deg selv på! Ja, jeg vet det høres tragisk ut.... men koster ikke mer enn79 kroner og lesetid....
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Det er en veldig vanskelig situasjon, flere av mine venninner har vært og er i den også. Ikke jeg heldigvis, men mannen min har sagt han aldri skal gå fra meg, så havner vel i det jeg og om jeg ønsker å gå en dag... Har sett at de fleste får de vekk ved at de blir sendt ut av landet elr satt i fengsel. Det her høres ikke bra ut, men sånn har det vært. De har riktignok vært ILLE slemme... Du må om du ikke allerede har fått hjelp, søke hjelp på familivernkontoret f.eks. Spørs hvor ille dere har det, er det akutt så dra til krisesenteret. Evnt kontakt b.vernet, positivt om du tar kontakt selv! Det er ille om politiet blir kontaktet i forbindelse med en krangel og så sender de bekymringsmeld til b.vernet... Håper det ordner seg for deg og sønnen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå