Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Hei, Jeg er en jente på 29 år med et barn på 6 mnd.Jeg savner voksen kontakt.Har ingen venner med barn,føler meg veldig ensom iblant.Noen som har det på samme måte? noen som vil bli kjent? Hadde vært hyggerlig klemmer
espi Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Hei! Jeg har møtt et par alenemammaer via internett og har positiv erfaring fra det så jeg blir gjerne kjent med flere:-) Jeg er 29 år og har ei jente på 2,5 år. Bor og studerer i Oslo men flytter til Skedsmo i slutten av året. Jeg er tidvis mye opptatt, som nå med eksamenslesing, men også perioder med mye tid å ta av! Send en mail på [email protected] så kan vi snakkes :-)
pøber´n & je Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Hei. Je er også 29. Har en sønn på snart 2 år. Kontakt meg gjerne på [email protected]
martet Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Jeg vil gjerne bli kjent!Jeg er 27 år og har en sønn på straks 2 år og vi bor i by`n! [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå