Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 det er mye som irriterer meg også. Ting de gjør med lillegutt som jeg hele tiden må si: vi vil helst ikke at dere gjør sånn (feks brus, sjokolade i uka) pluss at lillegutt får gjøre akkurat som han vil når han er der. pluss all røykinga jeg må si fra om (lufting før han kommer) at de kysser han på munnen, putter smokken hans i sin munn før han får den osv...ååååå, sambo sier ikke en dritt!!jeg må si alt, og de tar seg da nær av det. jeg må mase på sambo for å få han til å si fra om ting, grrrr, hva er det med gutter?hvorfor må jeg alltid bli den store stygge ulven? heldigvis er de snille og bryr seg lite om hva vi gjør, og gøy de duller med lillegutt men...det er kansje sånn at de må irritere litt også. er bare det at de ikke alltid hører på det jeg sier!!lillegutt blir jo helt vrang når han har vært der....åååå, ja sånn er det her.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Skjønner helt og holdent hva du mener... Alt fra sjokoladen til røykinga + + + sier i fra jeg, så får dem bare bli så snurt dem bare vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå