Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Hei! Jeg skal være fadder for sønnen til en venninne og er på jakt etter gode, kreative gavetips - evt bidrag til dåpsfesten. Er ikke taletypen, men kanskje det er noe annet jeg kan gjøre/ feks lage noe? Håper på mange forslag!! Er anonym jeg, i tilfelle hun går inn her i dag:)
Evelinemor Skrevet 5. juni 2006 #2 Skrevet 5. juni 2006 Å, det finnes mange morsomme ting. Vi ønsker oss for eksempel gyngehest, eventyrbøker med store tegninger, en fin sengegavl (nettbutikker/velassorterte barnebutikker), tripp-trapp-stol, gavekort på å få tatt bilde av seg hos fotograf, en fin høydemåler med plass til bilder. Eller hva med trehjulssykkel? Sette penger i fond, som kan tas ut til et bidrag til førerkort? Håper vi ikke får noen av disse unyttige forgylte tingene, som må stå framme og samle støv. Hvis vi får en slik dåpsrullholder, må det være av noen som kjenner oss veldig dårlig...
Monne och prinsessan Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Hei! Mannen min var fadder til ei jente for en stund siden. Vi ville gi noe specielt. Jeg kom på ideen at dekorere en liten barnestol i tre. Malte den hvit, og deretter 'limte' jeg bare på serviettfigurer (decupage). Skrev jenten sitt navn og dato på stolryggen. Denne pakket jeg inn i celufan (sånn fin plastikk som brukes runt blomster). Jeg/vi har fått masssse skrøyt. Send meg en mail så skal jeg sende deg noen bilder! Det er ikke vanskelig å få til i det hele tatt!! [email protected]
Sjokolademonster Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Som fadder kan man kanskje samle på noe eller spare penger! Enkelt å følge opp når man gjør noe fast.. Ellers hadde hun lenger oppe mange fine gaveønsker!!! Vi ønsker oss: gavekort, babyalbum, uro/spilledåse, bøker, gyngehest.. Noen tips kanskje... På gyngehesten kan man også male på navn og dato på buen nede. På barnevognhuset rudo har de mange forskjellige dyr, sau, gris osv.. koster rundt 800 kr tror jeg..
Inderøymamma Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Til sønnen vår fikk vi en uro i glass som en glasskunstner hadde laget. Den henges så høyt opp over sengen at barnet ikke kan ta tak i den men samtidig kan se den godt. Når barnet blir større kan hver enkelt del benyttes som glasskunst på vegg eller hengende i vinduet på rommet hans. Har også fått laget et navn i glassbokstaver hos samme glasskunstner og gitt d bort i dåpsgave til ei venninnes baby. Gaven blir helt unik, ingen i verden som har samme gave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå