Gå til innhold

Gravid i 6 uke....å har veldig lite symptomer...


Anonymmammatil3

Anbefalte innlegg

 

 

Har vel noen svake symptomer,men hadde jeg ikke fått posetiv test,hadde jeg ikke trodd jeg var gravid....

 

Hadde ganske ømme brystvorter,men de er på langt nær så ømme nå lengre..Kjenner litt i korsryggen,men lite det å.....

 

 

Flere som kjenner lite til graviditeten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er gravid med nummer to, 5+2, har ingen symptomer på at jeg kan være gravid bortsett fra at jeg er mer trøtt enn vanlig, slik var det med min første og, ingen syptomer bortsett fra trøtthet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er i slutten av uke 5 og kjenner meg veldig igjen i dine beskrivelser. Har ikke vært kvalm.....hadde litt stikking og litt småvondt i magen og trodde det var mensen som var på vei. Tok testen og fikk positivt svar :) Vanskelig å tro at det er sant når eneste symptomet er ømme brystvorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle som får masse symtomer når de blir gravide. Syns du skal være glad for det jeg. Her er kvalmen så ille at jeg nesten skulle ønske jeg ikke var gravid til tider. Tider går fort.. og plutselig vil du kjenne spark og se magen vokse. Men skjønner hva du mener..

Husker fra sist at da kvalmen ble borte så ble jeg nesten litt bekymret for om jeg var gravid lenger. Føltes plutselig ikke sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia!æ merker ikke så altfor mye ,æ heller.bortsett fra noen vanvittig ømme brøst!tåler ik berøring av noen slag å fryser jeg så for jeg ondt"langt inni"brystene..forferdelig..ja så merker jeg litt stikking i magen og nesten en mens smerte liknende følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høra at eg ikkje er aleina om å ha lite/ingen symptomer! blir jo nesten litt bekymra her!

er ikkje kvalm, har kjent litt stikk i magen, og menslignande følelse og brystvortene mine er kanskje litt meir følsomme. men av og ti trur eg at eg inbillar meg alt.. har ikkje hatt mens sidan påske då..

 

satsar på at alt er i orden,eg må venta ein evighet til 26.juni, første legetime... sukk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...Er ikke alle som reagerer på økningen av hCG hormonene i kroppen, som gjør at vi holder oss gravide, og ikke støter ut egget. Det er disse som gjør at mange av oss blir så utrolig kvalme. Heldig du da, som slipper å slite med dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...