Gå til innhold

Lei meg jeg:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg er temmelig frustrert om dagen over min samboer...

Vi venter vårt første barn sammen i nov, har 2 hver fra tidligere forhold..

Det har seg sånn at han bestandig skal til noen venner å drikke den helga vi har barnefri, må jo si jeg synes det er temmelig kjedelig nå som jeg går som jeg går...

Visst jeg prøver å si at vi kan gjøre noe annet blir han dritt sur og snakker ikke til meg mer den kvelden så sant han ikke trosser meg å bare stikker da....

Det er helt greit for meg at han tar seg en tur en gang i mellom men må jo si jeg synes det er for ofte med annenhver helt..

Han hadde også lett for å gjøre det når han hadde sine unger også og da ble det jo jeg som satt på hele ansvaret pluss morran dagen derpå fordi han ikke stod opp før langt utpå dagen...

Sorry men begynner å lure på om det er jeg som er vanskelig her jeg..

Må jo si jeg blir fryktelig urolig og lei meg...

Tusen takk jenter for at dere gadd å se på den klaginga mi,,

Stor klem fra ei fortvilt mor:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, det hadde jeg aldri akseptert!!!! Høres ikke ut som han er særlig voksen. Da hadde jeg nok spurt han (og meg selv!!) om hvorfor han ikke kan sitte hjemme og nyte tiden ilag, og forberede seg på at man skal bli en familie ilag.

Skrevet

Tusen takk for at du svarte meg:-)

Må jo si jeg har tenkt den tanken mang engang selv men du vet mannfolk kan være store egoister til tider og det er veldig frustrerende når en sitter midt oppi det....

Blir kjempe såret og lei meg og føler som jeg ikke er verdt en dritt...

Stiller opp for både hans og mine barn og det er jammen takka jeg får...

Klart det er dritt barnslig oppførsel men hva skal jeg gjøre når jeg ikke kan prate med han???

Skrevet

Uff da, dette høres ikke bra ut, ikke for å såre deg jeg sier dette, men han virker ikke moden nok for enda et barn. Hva tror du skjer når dette barnet kommer, er det en mulighet for at du blir sittende hjemme alene annen hver helg, eller tror du han kommer til å ta ansvar da? at han på en måte "lever livet" nå før babyen kommer?

Du må jo bare sette deg ned å prate med han, det er jo trist om du skal gå rundt å ha det vondt, og tenke på det som er, og hvordan det kommer til å bli. Få det ut. Lykke til.

Skrevet

Det er akkurat det jeg har tenkt også, men når jeg prater med han så skjønner han meg veldig godt men så fort helga kommer så er alt glemt...

Vet snart ikke hva jeg skal gjøre jeg, for når vi prate så legger han all skyld på meg, at jeg er humørsyk osv egentlig så er jeg forholdsvis lett å ha med å gjøre men dem 3 første mnd i dette svangerskapet har vært kjempe tøffe da jeg har gått konstant trøtt og kvalm....

Så har nok til tiden vært litt umulig, men vet jo det er ting som går over...

Får da inderlig håpe han tar seg sammen snart og viser mer ansvar gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...