Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil tipse om sine egne/andres blogger med tips og ideer til håndarbeide som broderi og strikking? Har vært innom en del blogger og kikka, utrolig hvor mye flott folk lager rundt omkring :) Men alltid gøy med ny inspirasjon:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håndarbeid er kjempekjekt!! Spesielt på kveldene forann tv (og i bilen på langturer!!)

Beste måten jeg kan vise frem hva jeg lager på, er å henvise til siden min; www.hjemmestrikket.piczo.com

Har du en side vil jeg gjerne se!! =))))))

Skrevet

Den har jeg vært innpå ja!! Du har masse fint:) Har du mange bestillinger eller?

Her kan du se litt av mitt: www.annhelens.piczo.com

Skrevet

Akkuratt nå har jeg to bestillinger inne, kommer en til nå i uken. Så er det en dåpskjole som er påbegynt, som jeg fortsetter på etter jeg er "i mål"......

Skal inn på din side å se nå!! *gleder meg*

Skrevet

Så mye fint!! Jeg ble jo helt forelsket i de dametøflene og babysokkene!! Skrik ut om det er aktuelt å "bytte" mønster, dersom du er på jakt etter noe spesielt.......

Du er jammen flink!!!!!!!! =)))))))

Skrevet

Så utrolig mye fint dere lager. Og så flinke dere er som har tid til å strikke for å selge det. Det har ikke eg nei.

tasha - litt ut på sommeren nå så skal eg bestille dei rosa og blå melerte sokkene av deg. Sokker får eg enda ikke til. Og har ei venninne som venter tvilligner til høsten som lurte på om eg kunne strikke sokker. Hu ville ha sokker til vinteren. Så eg har lagt hjemme sidene deres til "mine favoritter" så eg husker dem når eg trenger dei.

Eg har også hjemme sider der eg legger ut bilder og skriver litt om hva eg lager til en hver tid. Ta en titt om dere vil... http://www.piczo.com/pia81?g=5673449&cr=3

Skrevet

Heisann!!

Vært og titta på sida di, du lager mye fint du også :) De kjøredressene er kjempesøte, har tenkt jeg skal prøve meg på en sånn jeg også.

Med fare for å drive selv-reklame her, de babysokkene er faktisk helt geniale... De sitter utrolig godt på foten og er varme og gode. Så bare send meg en mail når du vil bestille :)

Skrevet

hjh - har gutt, venter jente..

Har sendt deg mail med oppskriften på de dametøflene :)

Skrevet

Tusen hjertelig takk Tasah!!

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...