Gå til innhold

Ikke noe godt med grøt nei...


Gjest

Anbefalte innlegg

Fysjamei.... Lillegutt grein godt på nesa da han fikk grøt ja, hihi....

 

Det er skulle ikke han ha nei!!!

Det er vel bare å være tålmodig...Skal prøve igjen i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, ikke greit når man bare er vant til deilig søt melk nei :-)

Gutten vår er kjempeinteressert når han ser vi spiser, og skulle visst gjerne ha tak i maten vår, men jeg er veldig spent på hva han syns om det når han faktisk skal få smake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har vi begynt med smaksprøver på grøt vi også. Et par teskjeer i går og noen flere i dag. Men selv om det ikke var mye han spiste så det temmelig mye ut når han gulpa det opp i senga si en stund senere :-) Gikk ut fra soverommet en liten tur, da jeg titta inn igjen et halvt minutt senere lå han der kjempefornøyd og titta ut mellom sprinklene med grøtgulp utover halve ansiktet ;-)

 

Tok det lang tid for dere å komme opp i full porsjon eller? På grøtpakka står det at full porsjon skal lages med 200 ml væske (vann + melk), syns det høres veldig mye ut. Han drikker jo ikke i nærheten av 200 ml av gangen når han får utpumpa melk på flaske.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi elsker graut! For to tre veker sidan fekk ho smake for første gang. Det fekk ho fordi ho så tydeleg viste interesse når vi åt. Til å begynne med var det berre ei t-skei, men det auka fort. Ho forlangte ganske raskt fleire måltid. Vart SINT og roa seg ikkje før ho fekk mat. No et ho tre måltid for dag. Graut morgon og kveld og 1/2 middagsglas til middag (lite 4-mndr. glas). Prøvde å bytte 4mndr grauten med 6mndr graut, men det ville ho ikkje ha...

Hadde ikkje tenkt å begynne med graut før ho var 6mndr, men så forlangte ho det før... Ho et framleis mykje pupp, altså.

På 6mndr kontrollen var ho 8840g og 68,5cm, så det er ikkje noka lita snuppe eg har :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...