Gå til innhold

dere med termin først i juli, har dere kjøpt bleier,ammeinnlegg,og kremer enda?


SkRuLLa,Synnis&SpiRa

Anbefalte innlegg

lurer ratt på om jeg skal gjøre det i dag, siden jeg skal på apoteket i dag likevell.. er vel ikke for tidlig,når det er 5 uker igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann! har ikke gjort det selv ennå, men husker fra forrige gang jeg var gravid at det var utrolig deilig med alt som var klart! så bare gå å kjøp, tiden flyr jo så fort nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort det enda. Burde kanskje begynne å tenke på det ettersom at menstermin er om 20 dager,og Ul om 39 dager, men stresser ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 7 juli.. og kommer til å kjøpe alt når jeg får penger til å gjøre det . Har bleier klart da:) Men alt skal jeg kjøpe nå snart. Vil ha alt klart til babyen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hentet meg den gratispakken fra apoteket. Her var det noen bleier oppi og det er alt jeg skal skaffe før babyen er født.

Av erfaring vet jeg at det IKKE er lurt å kjøpe bleier før babyen er født. Du kan få en liten baby og du kan få en stor baby og hvilken str i bleier babyen trenger vet du dermed ikke før babyen er født.

Send mannen ut for å handle bleier mens dere ligger på sykehuset.

 

Ang kremer, oljer og sånn, kan det kanskje være lurt å sjekke denne linken først http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=2754

 

Det er greit med alt som er ordnet, men noe bør vente til etter fødselen også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på apoteket her om dagen å kjøpte ammeinnlegg (som jeg skal ha i tillegg til ullinnlegg som jeg har kjøpt), babyolje, sinksalve, babytermometer og mesoft sterile kompress (fine og myke til vask av babyrompa). Synes det er greit å bli ferdig med det meste av innkjøpene nå jeg, veit jo ikke hvordan formen blir utover og når baby`n har tenkt å komme! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh, så godt å høre lykkelige syrran, du har vel termin 1 juli om jeg ikke husker feil?? da skal jeg jammen bruke uka til å koooose meg til å handle innimellom eksamenene jeg har, hehe, har jeg noe å se frem til=) kjøpte du alt nytt til deg selv til å ha oppi baggen eller?? man fortjener kun det beste i den stunda man er på sjukehuset mener nå jeg=)hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...