-jenta 83- Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 å reise med baby på 9 mnd til Thailand? Tenker på flyreisen..vi blir jo to voksne sammen som deler på ansvaret.
nenja Skrevet 11. juni 2006 #2 Skrevet 11. juni 2006 Neida, dere er jo 2 og de fleste flyvninger dit går jo over natten og da er barnet så trøtt at det vil sove mye. Har en venninne som var der med sin gutt på samme alder og de hadde med en slags sovepose til barnet slik at de kunne legge han på gulvet for å sove. Det fungerte vistnok veldig bra!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Er barnet veldig aktiv ville jeg faktisk vurdert å reise om 2-3 år. Vet at mange er uenige med meg nå, men de store charteoperatørene fraråder faktisk å reise på lange flyvninger før barnet er 3! Da jeg var i thailand hadde jeg mer enn nok med meg selv på den lange reisen. trangt og det er ikke lett å sove selv om det er natt. Jeg hadde i det minste snakket med legen for å få noe lett innsovning for babyen.Lykke til
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Enten før 6 mnd. eller etter 2-3 år. Thailand er der om 4 år også. Så hadde jeg vært deg, ville jeg valgt f.eks. Sunwing resort til reisemål med maks 4 timer flytid.
pooh-75 Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Reis i vei. Vi dro da poden var 10mnd. Hadde fått vallergan fra legen så han skulle sove godt (allergimedisin som man blir søvnig av, påvirker ikke respirasjon). Bestilte plass med ekstra benplass, han var litt lang for å ligge i babykurv, men hadde da godt med plass til å legge han på gulvet når han sovnet. Var heller vi som var trøtte etter flyturen:-) Storkosa oss der nede og har tenkt å gjøre det igjen hvis vi en gang får nr.2 Håper dere får en fin tur hvis dere drar!!!!
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Bare reis dere, med god samvittighet! www.barnithailand.piczo.com En liten "info"-side etter våre 3 opphold i Thailand(med ei jente som da var 5, 11 og 15 mnd).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå