Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer det seg!! Er bare 2 uker igjen for meg nå, kjenner det kribler godt i magen når jeg tenker på det. Hadde møte med presten i går, og vi gikk gjennom vielsesseremonien med forlovere og alt. Tror det var da det gikk opp for meg at det bare er 2 uker igjen...

Troooor det meste er i orden nå, det som ikke er fiksa nå må fikses de siste dagene. Skal ha prøvetime hos frisør onsdagen, manikyr torsdagen og så skal vi pynte og ordne til der vi skal være på fredagen. Vi har hatt møte med prest og toastmaster, ordna bil, musik, all pynt er klar, kjolen skal jeg hente på mandag, den er hos sydame og blir ordna på. Kirkeprogram, sanger og programhefte med presentasjon av gjestene under middagen er klart, servietter og lys er kjøpt inn, kaker og smørbrød er ordnet til kaffien, sambo har kjøpt seg dress...

Puh... Har ordna mye siste ukene, men heldigvis har det ikke blitt stress. Regner med det kommer siste uka... Hvordan går det med dere andre da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har bare 1 veke igjen eg... Kjenner at ikkje har heilt kontroll nei, men det kommer vell til veka.., håper eg... Må ut å kjøpe ark til kyrkje sang arka, og til sangen eg har skrevet til min tilkommende mann... Får gjer det på mandag ja.. Kjolen er jo eit kapitell for seg sjølv, er gravid ja 14 veker på vei. Prøvde den på fredag, fekk ikkje opp glidelåsen.. Har blitt litt større over brystpartiet.. Trur ho dama i butikken blie litt stressa ja, så nå blir det prøving på mandag, onsdag, å henting på fredagen.... ja då, alt går ikkje heilt etter planen..

Men bryllup blir det jo, enten me er klar eller ikkje...

Skrevet

Kjenner jeg ha blitt litt stressa da ja!! Skal hente min kjole nå i kveld, sydama ville bli ferdig med den så ikke hun ble så stressa...:)

Hehe, bryllup blir det uansett ja, lykke til med innspurten!!

Skrevet

4 dager igjen....

Mangler et par småting, men det meste er i boks.

Men nervene har plutselig begynt å nærme seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...