Gå til innhold

Ha en fin helg...


Torres76

Anbefalte innlegg

Ser ut som det er noen flere som har begynt å tittet inn her.

I dag har jeg hatt en liten skriveorgie her inne, og håper flere kommer etter...

Er det bare jeg som er inne på disse sidene som skal adoptere???

Uansett, ha en fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ikke adoptere, men jeg er adoptert. Er litt interessert i hvordan forskjellige som skal adoptere tenker i dag. Jeg kom jo til Norge på 70-tallet.

God helg til deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi vurderer adopsjon! Og jeg synes det er trist at det skjer så lite her inne :( Jeg vil veldig gjerne høre alt jeg kan om noen som har adoptert!! ;)

 

 

Torres! Er dere langt inn i prosessen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hege.

 

Vi har ikke kommet så veldig langt. Vi er ferdig med samtalene med barnevernet, og fått sendt sosialrapporten over til Bufetat midt, der de skal behandle den før den blir videresendt Kina..

Vi har valgt Kina, og ønske om 0-2 år..

Selv bruker vi InorAdopt.

 

Har dere vurdert, så ta kontakt med de 3 adopsjonsbyråene å få en informasjonspakke i posten(gratis) å sett dere ned å lese....

 

Kan jeg spørre hvor gamle dere er?Barn fra før??

Selv har vi ingen, og er 29/31...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Torres:)

 

Så gøy at dere søkte på Kina! Heldiggriser som er "på vei" i prosessen!! Har sett mest på Inoradopt sjøl vi, kunne tenkt oss Ungarn eller Bulgaria! Egentlig er drømmen Russland men.. der er det jo stengt for søkere :(

Vi er begge 28år! Vi fikk ei lita tulle for 9mnd. siden, men alt gikk så galt... morkakeløsning, prematurt barn...katastrofe KS osv.. så jeg kan aldri bli gravid igjen! Det går rett og slett ikke for meg, så derfor må vi tenke at vi må skaffe andremann på en annen måte ;) Og søsken skal hun tulla her ha!! Det er helt sikkert!! :) Hadde jeg ikke hatt den fæle opplevelsen kunne vi tenkt å gå løs på den neste allerede nå, jeg kunne tenkt meg å hatt kort mellomrom mellom de :) Men, det blir jo litt mer da.... har en sykdom som tar meg kanskje et år å bli kvitt på først.. vet ikke om man kan søke selv om man har den jeg.. siden alt tar jo tid! Og innen da er sykdommen min over tenker jeg.. men, det er nok best å vente tipper jeg! Har liksom så lyst til å sette igang NÅ!! hihi...

 

Klem tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

Dere kan vel starte søknadsrunden nå- får du litt andre ting å tenke på i den harde tiden med sykdom også?? Ting tar tid, Søknadspapirer, samtaler osv osv.....

 

Skulle bare si at vi er kjempefornøyd med InorAdopt.

 

Ellers hørtes det ut som en fryktelig opplevelse og fødsel.. Håper det går bra med tulla, og med deg nå..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja som sagt, vi har lyst til å begynne innen dette året ;) For som du sier, ting tar tiiiiiiiid... Bare håper vi er gode kandidater selv om jeg har denne sykdommen! Men de kan jo bare "sjekke den opp" så finner de jo ut at den er forbigående. Den er jo ikke livstruende heldigvis! Når begynte dere? Og hvor lang tid har det tatt foreløpig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...