Gå til innhold

nr 2 i vente.....tett


babyjanuar

Anbefalte innlegg

Jippi, jeg venter nr 2. Har en nydelig datter på 10 mnd og hun er selvfølgelig verdens snilleste lille gullunge. Nr 2 er også plannlagt (ivf). Så det store spørsmålet: Har dere tenkt til å gå hjemme med begge barna, eller skal den eldste i barnehagen (det vil bli 18 mnd forskjell på dem)?

Selv har jeg lyst til å ha begge barna hjemme, men tenker litt på at det kanskje blir kjedelig for gojenta mi, da hun må dele på oppmerksomheten.

 

Lykke til videre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i samme situasjon... Har en sønn på 10 mnd og er nå gravid igjen med nr 2. Jeg har tenkt å ha førstemann i barnehage, for tror det kan bli veldig slitsomt med begge to hjemme. Junior her er veldig glad i andre barn også, så jeg tror det blir topp for han å få være sammen med andre barn i stedet for å være sammen med mamma'n sin som kanskje er litt opptatt... Men selvsagt - det skal bli masse tid og kos på han også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt på 8 mnd. og er gravid igjen.

Skulle gjerne hatt eldstemann i barnehage om jeg hadde hatt mulighet. Men vi har desverre ikke fått plass. Så jeg blir nok gående hjemme med begge to tror jeg.Har heldigvis flere venniner med barn som går hjemme. Så han får mange å leke med.. også er åpen barnehage åpen 4 dager i uka. SÅ får prøve å komme oss dit ganske ofte.

Er forberedt på en slitsom tid i starten.. men satser på at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...