Gå til innhold

redukctol


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JA, det ble nok en skrivefeil hos meg! En kan kjøpe det på Helsekostbutikken, stod det. Har det samme effekt som den reseptbelagte mon tro? HA veldig lyst ¨å prøve noe nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde man bare fikk det på resept jeg.. hum.. Har ikke prøvd det, men er en gjeng her som bruker det =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blander dere sammen to forskjellge tabletter her. HI skriver riktig at det var reklame for et helsekostprodukt som heter Reductol i VG på lørdag. Så den jeg også....og reagerte veldig på at de forsøker å forvirre kunder til å tro at det er det samme som legemiddelet Reductil ved å ta et så likt navn. Salgstriks, juks og fanteri...tenker jeg. Reductil er er godkjent legemiddel....dvs at det er dokumentet og godkjent som et prepatat som har effekt. De samme kraven stilles ikke til helskostprodukter og det selges mye humbug der. Spesielt skeptisk er det grunn til å bli når de som produserer et produket (her: Reductol) har så lite tro på at det skal blir en hit, at de forsøker å late som det er noe annet enn det er (Reductil). Reductil er et legemiddel som er reseptbelget og dermed bare fåes på apotek. Jeg bruker det selv og det er veldig effektivt for meg. Ned 6 kg på 28 dager.

 

Reductilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster det som er reseptbelagt? Hva skal til for at jeg kan få det hos legen? Hvordan virker det? er det noen som har gode erfaringer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha.. har ikke sett det jeg, så jeg har jo bare hørt om den man kan få hos lege =)) fikk resept på reductil like før jeg ble gravid, men fikk aldri hentet den, nå er den jo for gammel.. =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det koster bortimot 600 kr, du må nesten spørre de som bruker den her =)

 

Har du en overvekt, så vil jeg nok tror du vil få den resepten hos din lege om du spør.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...