Gå til innhold

Hei Twig.


Gjest

Anbefalte innlegg

leste gjennom dietten du har. Nesten det samme som jeg har ja. Jeg og skal ha 1900 kcal om dagen. Men det var ikke helt likt satt. Tenkte på antall kcal frokost, lunsj ++++ der var det litt forskjell. Jeg synes det er helt knall og kan spise "normal" mat sammen med familien min, uten og måtte tenke på å lage flere forskjellige ting.

 

Men det funker. jeg har gått ned 12,5kg på 8uker :) og vekta er fortsatt på vei nedover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heei! Så flink du er! =)

 

Jeg følger ikke dietten til punkt og prikke, men teller kcal, slik at det blir riktig t hvert måltid, ellers går jeg fort lei :)

 

Hvordan ser dietten din ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

 

Jeg meldte meg inn på vektklubb.no, og jeg fikk presentert en diett på 2300 kalorier i døgnet. Jeg fører opp alt jeg spiser, og det er faktisk sjelden jeg kommer opp i det antallet kalorier. Ved siden av trener jeg sirkeltrening i 35 minutter 3-4 ganger i uka, og triller mye tur med sønnen min i vogna.

 

Siden jeg begynte på sirkeltreningen for ca 1 mnd siden, har jeg gått ned 4 cm rundt midjen! Vekta står dog helt stille. Det "advarte" treningsdama oss om, fordi kroppen i begynnelsen lager muskler i stedet for fett, og muskler veier mer. Dette er naturligvis svært motiverende!

 

Uansett har jeg veldig lyst å se disse diettene dere prater om. For å se hvor flinke dere er ;) hehe Eller få tips om spennende sammensetninger etc :o)

 

Ønsker dere uansett en fortreffelig helg!

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg ikke den helt i hodet, men er noe sånn ca.

 

3 skiver til frokost. 330 kcal

 

3 skiver brød til lunsj 330 kcal.

 

1 1/2 skive mellommåltid 190 kcal

 

valgfri middag 440 kcal

 

2 skiver til kvelds 220 kcal

 

3 frukt (husker ikke antall kcal)

3 glass melk (husker ikke antall kcal)

 

noe i denn duren. Men kan klart bytte yut med noe annet. bare kcal stemmer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, det ser ganske likt ut ja =)) er ikke såå glad i brød jeg da, så blir mye ryvitaknekkis på meg, men det er magert og godt og =)

 

Hva er målet ditt nå? :)

 

Mitt er å komme under 100 kg.. er jo noen kg til det, men satser på å være nærme det målet rundt september.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! =))

 

Trening er også viktig ja, forbrenne kcal og stramme opp i fisken.. ;)

 

Jeg går en time hver dag med snuppa mi + at jeg har bassengtrening i en time 1 gang pr uke.. =)

 

Hvordan ser dietten din ut?

 

Ha en fortsatt super helg du også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...