Gå til innhold

Har hodet festa seg hos mange julidamer?


kosejenta *Høg-gravid*

Anbefalte innlegg

Var til jordmor på onsdag og ho sa at hodet er festa, er 33+6 på vei. Er litt bekymra for å tidlig fødsel men veit at andre har gått tida ut med hodet festa no allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hode her er ikke festa, men ligger ned. MEn dett er mitt 3 barn så det er normalt.

Med ved mitt første barn festa det seg litt tidlig(hvis det betegnes som tidlig da). Dvs at jeg var hos legen 3 des, og 6 des hadde jeg født nesten 4uker før termien. Men det var ikke noe farlig å føde så tidlig. Kom hjem etter de vanlig dagene på sykehuset og gutten var stor nok 3400 g og 50 cm lang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 34+2 i dag, og var hos legen på onsdag.

Da var ikke hodet festa, men hun ligger ihvertfall rette veien:-)

 

forrige svangerskap festa ikke hodet seg, så jeg regner ikke med at det gjør det denne gangen heller.

Hadde følt meg mye tryggere hvis hodet var festa, slipper å tenke på ligge rolig når vannet går osv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 34+2 og her er hodet festet! termin er 7.7.

tror ikke det har noe å si på når du skal føde.

Dette er mitt 2 barn, førstemann festet seg aldri, var såvidt kommet ned i bekkenet, mens denne nr to har festet seg tidlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen på tirsdag ( 32+4) og da var ikke hodet festa, men hun ligger da ihvertfall med hodet ned :) Og det håper jeg hun fortsetter med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hodet var ikke festet da jeg var til jordmora på mandag, men h*n ligger med hodet nedover, og det har h*n gjort siden før påske. Er vel et tidsspm før det fester seg (håper jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med ei jeg kjenner så feste hodet seg 10 uker før terminen, hun har et par dager igjen og enda har ike gutten kommet ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i går og her ligger rompa ned.

Har termin 01.07. Lillegutt kan vist ennå snu seg, så jeg håper...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg var til legen i går og jenta mi ligger også i seteleie.Håper bare hun snur seg..:)Og det føles som hodet har festa seg til ribbeina akkurat som nevnt tidligere..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved ul i uke 35 var hodet festa på gutten min i mitt forrige svangerskap, fødte 3 dager før termin, så tror ikke det er noe fare for for tidlig fødsel!!

må sies at gutten såg noe skvisa ut når han såg dagens lys..men det forsvant etter 3 dager ca....! var på Ul den gang i uke 35 fordi de ikke greide finne ut hvor hodet til baby var....så de hadde nok vært festet en stund før det!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun ligger med hodet nede, men det var ikke festet enda sist jeg var på kontroll i uke 31. Skal tilbake i uke 34, håper det har festa seg da. Festet seg tidlig sist, men hun kom ikke før i uka 38+5 fordet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...